M. Casteels

Bijzonder goed en vriendelijk te woord gestaan.

nee

Petrus Knops

Servicegericht en meewerkend.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Teveel druk bij de betaling na wijziging van de eerdere boeking. De aanbetaling moest nog dezelfde middag uitgevoerd worden om de wijziging geaccepteerd te kunnen krijgen. Dat voelde niet prettig en... Teveel druk bij de betaling na wijziging van de eerdere boeking. De aanbetaling moest nog dezelfde middag uitgevoerd worden om de wijziging geaccepteerd te kunnen krijgen. Dat voelde niet prettig en zou enkele dagen ruimte moeten geven. Een goed vertrouwen in uw klanten moet het uitgangspunt zijn en dus niet wantrouwen.

Johanna

Altijd vriendelijk en efficiënt!

Maria van Doesburg

Prima en vriendelijk

Tot nu toe niet

ter Steege

Boeking is goed verlopen

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Ja,het zou fijn zijn als je een annulerings/reisverzekering meteen bij de boeking af kunt sluiten in het Nederlands en NIET naar een Duitstalige site wordt verwezen.

Lia

Boeken is makkelijker

Paula Knops

Heel goed geholpen om onze boeking te wijzigen

nee

Martin van Dosselaar

Vorige week geprobeerd een cruise te boeken naar de Emiraten.
Vorige week geprobeerd een cruise te boeken naar de Emiraten.
Een bijzonder verwarrend en teleurstellend proces. Veel telefonische contacten nodig met lange wachttijden, offerte die je krijgt sluit niet aan bij wat is besproken, er wordt slecht geluisterd. Je krijgt prijsalerts maar zij kunnen niet zien wat jij ontvangt (???) en doen daar dus ook niks meer. En stuur je daar dan een mail over, krijg je geen reactie. Je krijgt wel mail(diarree) dat offerte's zijn verlopen, nieuwe prijsalerts etc. Dat werkt wel goed.
Kortom: als bij het voorbereiden van je reis "voorpret" een onderdeel moet zijn, zijn ze daar niet in geslaagd. Dolgedraaide systemen en links weet niet wat rechts doet.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

de klant centraal stellen en niet de systemen

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte heer,
Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u genomen heeft om uw bevindingen aan ons kenbaar te maken.
Uw beoordeling zal worden gebruikt voor het...
Geachte heer,
Uw beoordeling zal worden gebruikt voor het optimaliseren van onze service.
Het spijt ons dat in dit geval de automatische verzonden e-mails niet in overeenstemming waren met de offertes van ons serviceteam en dat deze ook niet boekbaar waren.
Wij trachten alle prijzen juist weer te geven op onze website alsook alle bijbehorende informatie. Onze medewerkers trachten iedere aanpassing die er is zo volledig, snel en correct mogelijk in de systemen te verwerken. Helaas is het niet altijd mogelijk om fouten te voorkomen, aangezien er meer dan 4.000 cruises worden aangeboden.
Om geen verkeerde verwachtingen te wekken, geven wij altijd aan dat onze aanbiedingen onderhevig zijn aan algemene wijzigingen en onder voorbehoud van wijzigingen. In enkele zeer zeldzame gevallen moeten wij deze clausule toepassen.
Team Cruisewinkel

Netty van Bentum

Telefonisch informatie gevraagd en gekregen. Snelle offerte ontvangen met alle noodzakelijke informatie.

nvt

Piket