Hendrik Arie Knoppert

Eigenlijk niet

Bruens

Zeer goede medewerker.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Te lange wachttijd aan telefoon

Ger de Veth

Ik ben heel erg tevreden over de manier waarop ik deze reis heb kunnen boeken. Het ging snel en efficient.

Nee

Maria

Had wat vragen en advies nodig
Werd gelijk de volgende beantwoord.
TOP!!

Nee

Annemieke van Zanten

Niet goed luisteren

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Als iemand 2 opties vraagt voor vliegen AMS en Brussel en alleen de duurste optie stuurs voor Amsterdam vliegen vind ik niet klantvriendelijk. Uit eindelijk hebben 2 hutten apart geboekt vanuit... Als iemand 2 opties vraagt voor vliegen AMS en Brussel en alleen de duurste optie stuurs voor Amsterdam vliegen vind ik niet klantvriendelijk. Uit eindelijk hebben 2 hutten apart geboekt vanuit Brussel het verschil was in totaal 1000 euro minder.

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte mevrouw,
Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u genomen heeft om uw bevindingen aan ons kenbaar te maken.
Uw beoordeling zal worden gebruikt voor het...
Geachte mevrouw,
Uw beoordeling zal worden gebruikt voor het optimaliseren van onze service en die van onze leveranciers.
Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis. Indien we u hierbij van dienst kunnen zijn dan staan we met veel plezier voor u klaar.
Team Cruisewinkel.nl

LJJ.Planken

Even zoeken, 1 telefoontje, 1 mailtje en gevraagde balkon hut gekregen , reis geboekt en binnen het uur bevestiging. Hoe mooier en goed kan het zijn!
Zoals altijd fantastische service.

Gewoon zo doorgaan SUPER

Frans van Hees

Website maakt eenvoudig boeken van de cruise van je keuze mogelijk.

Nvt

Frank

Duidelijk en snel geholpen

Nee hoor, ga zo door

Leonard van der Hoeven

De medewerkers zijn fantastisch en behulpzaam. Het systeem is voor ons ouderen nogal complex. Het werkt ook niet altijd goed. Dus veel telefoontjes: helaas zijn de wachttijden erg lang; 10 minuten... De medewerkers zijn fantastisch en behulpzaam. Het systeem is voor ons ouderen nogal complex. Het werkt ook niet altijd goed. Dus veel telefoontjes: helaas zijn de wachttijden erg lang; 10 minuten is het aller minste. De medewerkers zijn daarna echt heel geduldig.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

kortere wachttijden aan de telefoon !

M.Koc

Goed en overzichtelijk