Eenvoud boeken
9.4/10
9.4/10

2199 Reviews

Harrie Weisbeek

10/10

Wij zijn uitstekend geholpen door Rafael van de klantenservice van Cruisereizen.nl. Vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke boeking heeft hij goed advies gegeven en met ons meegedacht over... Wij zijn uitstekend geholpen door Rafael van de klantenservice van Cruisereizen.nl. Vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke boeking heeft hij goed advies gegeven en met ons meegedacht over bijzondere wensen. Uiteindelijk heeft hij een offerte gedaan die zo gunstig was dat we deze cruise wel moesten boeken. Nu kan de voorpret beginnen en gaan mijn vrouw en ik ons verdiepen in de steden en andere bestemmingen die we tijdens deze cruise gaan bezoeken. Gezien onze ervaringen raden wij cruisereizen.nl ten zeerste aan.

W.Broer

10/10

Zeer correct en klantgericht

Louise van Velzen

10/10

Cruisereizen denkt met je mee!

Lucienne Heijnen

10/10

Na alles bekeken te hebben op de site en na telefonisch contact toch besloten om bij jullie te boeken. Bij de anwb was het €75 goedkoper maar diegene aan de te telefoon had duidelijk geen kaas... Na alles bekeken te hebben op de site en na telefonisch contact toch besloten om bij jullie te boeken. Bij de anwb was het €75 goedkoper maar diegene aan de te telefoon had duidelijk geen kaas gegeten van cruises terwijl Marcella van cruisereizen me heel veel dingen verteld heeft,die belangrijk zijn in de voorbereiding. De persoonlijke vibe vond ik zeer prettig.

Leon Engelen

10/10

Bijzonder vriendelijke medewerkers, meedenkend met de wensen van de klant en dus een aanrader voor ieder die een cruise wil boeken.

Fred

10/10

Het personeel is allemaal vriendelijk en weten wat ze doen. Bij vragen krijg je heel snel antwoord.

j van Dorresteijn

10/10

We zijn grandioos geholpen door het personeel niets was teveel

Marian

10/10

Zeer goede begeleiding bij het boeken van onze cruise

Sylva Homburg

10/10

Elke keer weer een prima contact met m.n. Marcella.

Matthijs

10/10

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe indrukwekkend de service van Cruisereizen.nl is! Vanaf het allereerste contact voelde ik me als een VIP-gast die de koninklijke behandeling kreeg. Het team van... Ik kan niet genoeg benadrukken hoe indrukwekkend de service van Cruisereizen.nl is! Vanaf het allereerste contact voelde ik me als een VIP-gast die de koninklijke behandeling kreeg. Het team van Cruisereizen.nl heeft een ongeëvenaarde persoonlijke aanpak. Er wordt aandachtig naar mijn wensen en behoefte geluisterd, waardoor het boekingsproces meer voelde als een gezellig gesprek tussen vrienden dan een standaard transactie. Wat me echt opviel, was hun diepgaande kennis en passie voor cruises. Elk detail werd zorgvuldig uitgelegd, en ze namen de tijd om ervoor te zorgen dat ik volledig op de hoogte was van mijn opties. Het voelde alsof ik een reisadviseur had die echt om mijn vakantie-ervaring gaf. De persoonlijke touch ging verder dan verwacht. Ik kreeg niet alleen een cruise, maar een op maat gemaakte reis die aan al mijn verwachtingen voldeed. Het team was altijd bereikbaar voor vragen en zorgde voor een soepele boekingservaring. Cruisereizen.nl weet echt hoe ze klanten in de watten moeten leggen, en hun toewijding aan uitmuntende service is ongeëvenaard. Als je op zoek bent naar een buitengewone cruise-ervaring met een vleugje elegantie en persoonlijke aandacht, dan is Cruisereizen.nl de absolute topkeuze. Dank je wel, Cruisereizen.nl, voor het maken van mijn cruiseboeking een onvergetelijke ervaring. Ik kijk uit naar een reis vol luxe en comfort, alles mogelijk gemaakt door jouw geweldige team!