Service
Eenvoud boeken

Nancy

Fijne website met vriendelijke vrouwen aan de telefoon die moeite voor je doen . Heel erg klantgericht

Marjan

Behulpzaamheid, vriendelijkheid en service verlenend!! Zoals wij dat eigenlijk niet meer gewend zijn helaas.

Pieter Kesling

De mensen zijn doelgericht, meedenkend en zeer attent. Doen alles wat in hun vermogen ligt om de klant tevreden te laten zijn ook qua prijs.Kan geen enekel nadelig punt opnoemen. Zou zeggen GA ZO DOOR

Corry Miltenburg

Goed, snel en heel vriendelijk geholpen

Richard Beljaars

Medewerkster zeer behulpzaam en had kennis van zaken, vriendelijk en behulpzaam

Marinus’ Heer

Wij hebben een cruise geboekt bij CruiseReizen en de medewerkster Ayla Hogendoorn van Klantenservice heeft ons op een buitengewoon vriendelijke manier geholpen bij de bestemming en de boeking. Wij hebben een cruise geboekt bij CruiseReizen en de medewerkster Ayla Hogendoorn van Klantenservice heeft ons op een buitengewoon vriendelijke manier geholpen bij de bestemming en de boeking.
Zij is een aanwinst voor het bedrijf en moet dan ook door CruiseReizen gekoesterd worden.
Geef haar opslag en wees zuinig op haar!!!!
Fam. M.Heer.

Zeer vriendelijk en vakkundig!!

Fred van der Steen

Uitmuntend

Teunis

Wat een fijne ervaring om te boeken via Cruisereizen.nl. Ze zijn goed bereikbaar en onze contactpersoon Marcella was heel erg vriendelijk, dacht met ons mee en staat/stond altijd voor ons klaar. Ook... Wat een fijne ervaring om te boeken via Cruisereizen.nl. Ze zijn goed bereikbaar en onze contactpersoon Marcella was heel erg vriendelijk, dacht met ons mee en staat/stond altijd voor ons klaar. Ook als we belden en een collega kregen dan waren deze ook super vriendelijk en attent. Wij zouden zeggen ga zeker zo door! En dank jullie wel voor de fijne ervaring tot nu toe.

Aleida Bontius

We zijn erg goed geholpen bij het boeken van een Cruise. Duidelijk advies en alles snel geregeld. Dat schept vertrouwen.

Ivanka Maat

Heel tevreden over het contact met Zoe van cruisereizen. Ze denkt goed mee en geeft net even dat persoonlijke tintje aan het boeken van een reis.