Service
Eenvoud boeken

Marian

Goede begeleiding bij het boeken van onze 1e cruise. Én in het weekend ook bereikbaar

Marian

Willem Westbroek

Snel bereikbaar ,goede informatie

Albert Lunenburg

Uistekende web site. Duidelijke boeking overeenkomst.

Peter Janssen

Zeer behulpzaam en grote kennis van cruises

Co Limmen

Heel goed, snelle afwikkeling, snel antwoorden op vragen en zeer vriendelijk!

Richard van Leeuwen

Via de site een \"overload\" aan informatie. Tel. contact gezocht en prettig, behulpzaam eb kundig te woord gestaan. Goed meegedacht over mijn wensen en persoonlijke situatie. Geeft wel vertrouwen... Via de site een \"overload\" aan informatie. Tel. contact gezocht en prettig, behulpzaam eb kundig te woord gestaan. Goed meegedacht over mijn wensen en persoonlijke situatie. Geeft wel vertrouwen op deze manier.

Joop

Prettig en correct geholpen bij de boeking van een cruise door Toby Kompanje. Dit gaat onze eerste cruise worden. Hij gaf goede informatie op mijn vragen. Was geduldig en dacht mee met onze... Prettig en correct geholpen bij de boeking van een cruise door Toby Kompanje. Dit gaat onze eerste cruise worden. Hij gaf goede informatie op mijn vragen. Was geduldig en dacht mee met onze \"probleempjes\". Kortom een prettige samenwerking.

Peter Janssen

Geluisterd naar mijn vragen en deze meer dan goed beantwoord.

Theo B

Als je vragen hebt word er zeer snel op gereageerd.