Service
Eenvoud boeken

Bert van Bommel

Prettige en zeer behulpzame telefonische assistentie bij het boeken van een cruise

Piet

Prima, snel, zakelijk en goed geholpen met informatie verstekkingen en de uiteindelijk boeking, alsook extra tips ontvangen.

c. de Jong

Fijne ervaring met boeken. Men dacht met me mee en kwamen met goede voorstellen! kan deze maatschappij aan iedereen aanbevelen!!

Klarie Kooij

Goede service

Nico Zwijnenburg

4 sterren

Renate en Jan Bos

In een wereld waar je een nummer bent geworden doet cruisereizen.nl het compleet anders. Zij luisteren naar jouw wensen en maken op maat een offerte. Vrijblijvend. Ryan heeft nu 3 reizen voor ons... In een wereld waar je een nummer bent geworden doet cruisereizen.nl het compleet anders. Zij luisteren naar jouw wensen en maken op maat een offerte. Vrijblijvend. Ryan heeft nu 3 reizen voor ons samengesteld en ik kan gewoon via whatsapp mijn vragen stellen. Uniek dus!

Harrie Weisbeek

Wij zijn uitstekend geholpen door Rafael van de klantenservice van Cruisereizen.nl. Vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke boeking heeft hij goed advies gegeven en met ons meegedacht over... Wij zijn uitstekend geholpen door Rafael van de klantenservice van Cruisereizen.nl. Vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke boeking heeft hij goed advies gegeven en met ons meegedacht over bijzondere wensen. Uiteindelijk heeft hij een offerte gedaan die zo gunstig was dat we deze cruise wel moesten boeken. Nu kan de voorpret beginnen en gaan mijn vrouw en ik ons verdiepen in de steden en andere bestemmingen die we tijdens deze cruise gaan bezoeken. Gezien onze ervaringen raden wij cruisereizen.nl ten zeerste aan.

W.Broer

Zeer correct en klantgericht

Louise van Velzen

Cruisereizen denkt met je mee!