Service
Eenvoud boeken

B. Adams

Medewerk(st)ers zijn zeer klantgericht en reageren zeer snel op eventuele vragen. Helemaal TOP!! Wij cruisen al ruim 10 jaar, maar de positieve ervaring bij Cruisereizen hadden we nog niet meegemaakt.

Jonathan

De voorpret begint al bij het eerste contact over een boeking. Eerst even babbelen over je vorige cruise ervaringen met iemand die net zo enthousiast is over cruisen als ik zelf. Na dit vriendelijke... De voorpret begint al bij het eerste contact over een boeking. Eerst even babbelen over je vorige cruise ervaringen met iemand die net zo enthousiast is over cruisen als ik zelf. Na dit vriendelijke contact heb je binnen een uur een offerte met een aantrekkelijke aanbieding. Eerst nog even een optie om vrij te vragen op het werk en dan zo snel mogelijk boeken zodat we weer een mooie reis hebben om naar uit te kijken. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik vorige jaar een cruise heb geboekt bij een ander cruise reisbureau. Natuurlijk is dat ook gelukt en zijn we op reis geweest maar ik miste de vriendelijke, persoonlijk aandacht. Inmiddels al weer twee cruises bij CruiseReizen geboekt en dat zorgt toch voor een veel leukere en completere cruise-ervaring.

Van der elst peter

Fantastisch alles aangepast hulpvaardig personeel alles tiptop

H. Frissen

Zeer goede service van de klantenservice bij het boeken van de cruise. Ook voor beantwoorden van vragen achteraf werd de tijd genomen.

Andre Groeneweg

Al voor de vierde keer geboekt bij cruisereizen.nl. Ze zijn heel bereikbaar, reageren snel op email, zijn vriendelijk en zakelijk en er zijn geen lange wachtrijen.

Pia Ottervanger-Boertje

Vriendelijk en goed geholpen aan de telefoon door Kevin

Lucy

Website erg overzichtelijk en daarom gemakkelijk je reis te boeken. Binnen enkele minuten was het geregeld.

Van der elst peter

Fantastisch alles aangepast hulpvaardig personeel alles tiptop

Roland Hidma

Zeer snelle en correcte boeking