Service
Eenvoud boeken

Julia

Booking was very easy, and they were ready to answer any questions I had. I will recommend.

Cor

Gaan voor het eerst. vriendelijk personeel, erg behulpzaam

Guus Schouten

Ja super met hoofdletters. We hebben heel veel vakanties geboekt maar nog nooit bij CruiseReizen en daar zijn we snel, vriendelijk en heel goed geholpen. Niets is bij hen teveel gevraagd. Er werd... Ja super met hoofdletters. We hebben heel veel vakanties geboekt maar nog nooit bij CruiseReizen en daar zijn we snel, vriendelijk en heel goed geholpen. Niets is bij hen teveel gevraagd. Er werd zelfs later nog terug gebeld om onze vragen goed te kunnen uitleggen.

E.S. Cramer

Kundig, snel, meedenkend en bijzonder vriendelijk

Sietze en Annemarie ten Cate

Dit is al onze derde cruise, die we via Cruisereizen geboekt hebben.

Lilian

Een mooie cruise naar de Noorse Fjorden geboekt.Fijn contact gehad met verschillende medewerkers wat heeft geleid yot een prachtige vakantie. CruiseReizen.nl raad ik zeker aan bij iedereen de een... Een mooie cruise naar de Noorse Fjorden geboekt.Fijn contact gehad met verschillende medewerkers wat heeft geleid yot een prachtige vakantie. CruiseReizen.nl raad ik zeker aan bij iedereen de een eerste of volgende cruise wilt boeken!

Remco

Super vriendelijke mensen, goede service

j van Dorresteijn

Goed Advies hulpzam goede uitleg .leuke mensen aan telefoon