Service
Eenvoud boeken

D.

Snelle reacties en volledig aansluiten bij de wensen. Laura is echt fantastisch en ik raad iedereen zo’n fijne ervaring aan.

Het meedenken, de snelle reactie’s en acties.

John

Bij de reservatie van een cruise had ik deze offerte geannuleerd maar later er toch op teruggekomen met een hoop extra werk voor de cruise adviseur. Desondanks steeds even vriendelijk en echt... Bij de reservatie van een cruise had ik deze offerte geannuleerd maar later er toch op teruggekomen met een hoop extra werk voor de cruise adviseur. Desondanks steeds even vriendelijk en echt behulpzaam. Wat nog belangrijker is: onmiddellijk antwoord per mail en telefoon. Ik denk dat wij met gerust gemoet op cruise kunnen vertrekken in het najaar.

Jojanneke

Leuk, fijn en constructief gesprek gehad! Heel fijn 💗

Jacob

Top. contact goed en snel.

Michael Baris

Je wordt heel plezierig en vakkundig aan de tel geholpen men heeft alle tijd voor je .

Michael Baris

Ryan Verkade

Alle medewerkers die ons te woord hebben gestaan van CruiseReizen zijn attent, klantgericht, enthousiast en meedenkend, ben zeer goed geholpen met vragen die wij open hadden staan.

DJP Hazenberg

Bij mijn vragen en boeken voor mijn cruise goed informatie en klantgericht, denken mee en zijn zeer vriendelijk.

Familie van der Heijden

Kevin van CruiseReizen.nl heeft ons ontzetten fijn geholpen met het samenstellen van onze eerste cruise. Kevin was erg goed op de hoogte van alles wat daar bij komt kijken en wat er mogelijk is aan... Kevin van CruiseReizen.nl heeft ons ontzetten fijn geholpen met het samenstellen van onze eerste cruise. Kevin was erg goed op de hoogte van alles wat daar bij komt kijken en wat er mogelijk is aan boord. We hebben het contact met hem tijdens het boeken van de cruise als zeer prettig ervaren. Geen vraag was teveel voor hem. We zijn super enthousiast geworden en kijken uit naar de geboekte reis!