Service

Theo Tinus

Vriendelijk en deskundig personeel

zie beschrijving

Berna Freriks

Vriendelijke, meedenkende medewerkers! Ze nemen alle tijd voor je!

Fam. Schepers

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze weten waar ze over praten en nemen alle tijd om je zo goed mogelijk te helpen. We kunnen iedereen CruiseReizen aanraden voor het probleemloos... De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze weten waar ze over praten en nemen alle tijd om je zo goed mogelijk te helpen. We kunnen iedereen CruiseReizen aanraden voor het probleemloos boeken van een Cruise.

Henk

Wij zijn tevreden over de wijze van afhandeling van aanvraag voor een Cruise bij CruiseReizen.

Eric van Duuren

Sanne heeft me geweldig geholpen bij het boeken van de cruise. Je gaat dan de cruise met plezier boeken als je zo geholpen wordt

Ann

Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Snelle reactie. Goede bereikbaarheid ook op niet kantooruren. Goede prijszetting

De Bruijn

Ik maak voor het eerst kennis met Cruisereizen en heb en heel goede indruk van hen. Prettig en vriendelijk contact, duidelijk en attent m.b.t. de optie die ik had genomen. Eerder een cruise geboekt... Ik maak voor het eerst kennis met Cruisereizen en heb en heel goede indruk van hen. Prettig en vriendelijk contact, duidelijk en attent m.b.t. de optie die ik had genomen. Eerder een cruise geboekt via de HAL, was voor mij minder overzichtelijk (de website en manier van boeken) en ook zakelijker, meer op z’n Amerikaans.

Ik miste de excursie mogelijkheden op de website, zou fijn zijn als die ook meteen zichtbaar waren.

Marlijn

Wij hebben al meerdere fantastische cruises geboekt hier. En t is iedere keer weer perfect geregeld. Zo goed zelfs dat ik t iedereen aan durf te raden. En dat ook al heb gedaan bij vrienden en... Wij hebben al meerdere fantastische cruises geboekt hier. En t is iedere keer weer perfect geregeld. Zo goed zelfs dat ik t iedereen aan durf te raden. En dat ook al heb gedaan bij vrienden en familie. Waardoor we nu zelfs met 18 personen op cruise gaan omdat iedereen mee wilt.

B. Adams

Medewerk(st)ers zijn zeer klantgericht en reageren zeer snel op eventuele vragen. Helemaal TOP!! Wij cruisen al ruim 10 jaar, maar de positieve ervaring bij Cruisereizen hadden we nog niet meegemaakt.