Kwaliteit

Docter Stralen & Poedercoaten bv

Geweldige service, snelle levering en goede kwaliteit

Opvallende sterken punten

service, snelle levering en goede kwaliteit

Reactie Countrywood:

Beste Docter Stralen & Poedercoaten bv,
Bedankt voor de positieve review. Heel veel plezier gewenst met jullie fantastische picknicktafel.
Annemijn van...
Beste Docter Stralen & Poedercoaten bv,
Annemijn van Countrywood

Brigitte

Top ervaring!

Communicatie

Jonkman

Snelle levering. Goede communicatie bij vragen. Snellenalevering van gemist product.

Communicatie

Bianca

Hier is de klant echt koning!

Opvallende sterken punten

Customer services is prima op orde. Betrouwbare webshop.

Ferry

Super service en heel goed en snel contact via de app. Vragen worden keurig uitgelegd??????

Goed te bereiken

scheers veronique

Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon , zeer klantvriendelijk !
bestelling was zoals op de foto , geen bedrog , heel zwaar materiaal en mooie bewerking , waar voor uw geld !

Opvallende sterken punten

fotoos van de site zijn hetzelfde als de aangekregen bestelde tafel

Van Duinen

Wij zijn super tevreden over de service en klantvriendelijkheid van Countrywood. Er wordt direct gereageerd via de app als je contact zoekt, en ook op een heel gezellige en vriendelijke manier.... Wij zijn super tevreden over de service en klantvriendelijkheid van Countrywood. Er wordt direct gereageerd via de app als je contact zoekt, en ook op een heel gezellige en vriendelijke manier. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Wij hebben het speelhuisje Donald Duck gekocht makkelijk in elkaar te zetten en geweldige kwaliteit. Onze dochter is helemaal blij. Nu vandaag de kleur stalen gekregen voor een eettafel. Die gaan we ook zeker bij jullie bestellen alleen nog even kijken welke kleur het wordt, ze zijn allemaal leuk eigenlijk. Bedankt Countrywood ?en ga vooral zo door.

Service klantvriendelijkheid

Anne

In 1 woord GEWELDIG, had eerst wat vragen en Carlijn was zeer snel met antwoorden. Nu is de tafel gisteren geleverd en ben er zo blij mee, staat nu te pronken in de eetkamer!

Opvallende sterken punten

Razend snel met beantwoorden van mail en goede advies krijg je. Ze denken echt met je mee.

Andy baeke

Goeie ervaring