9.7/10

Seval

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van de boomstamtafel. Echt fantastische kwaliteit, snelle bezorging en snel antwoord op mijn vraag aan de klantenservice. Enig minpuntje was dat de gaten van het... Ik ben zeer tevreden over de aankoop van de boomstamtafel. Echt fantastische kwaliteit, snelle bezorging en snel antwoord op mijn vraag aan de klantenservice. Enig minpuntje was dat de gaten van het tafelblad niet voorgeboord waren, waardoor we lang bezig zijn geweest met de montage.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Via Google gevonden en exact de tafel die ik wilde hebben

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Aan vrienden die bij ons thuiskomen

Rob

Mooie tafel geleverd.
Prima service.
Goede update over de status

Kortom ... aanrader

Prijs/kwaliteit en overzichtelijke website

Aan een ieder

marcel

Uitstekend

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Reden voor Countrywood is dat daar de tafel stond die we op het oog hadden.

Iedereen

M henderiks

Heb een tafel gekocht en op het plaatje ziet hij er geweldig uit , hoop natuurlijk dat hij in het echt net zo mooi is

Goede prijs kwalitijd

Vrienden en kennissen

J.Dillewaard

Geweldig mooie tafel gekocht! Contact verliep feilloos en snel!! Mails werden gelijk beantwoord! Ook erg snel geleverd binnen 2 dagen en wat ook super was dat er een torksbitje bijgeleverd was!!zo... Geweldig mooie tafel gekocht! Contact verliep feilloos en snel!! Mails werden gelijk beantwoord! Ook erg snel geleverd binnen 2 dagen en wat ook super was dat er een torksbitje bijgeleverd was!!zo was het inelkaar zetten een makkie!! Het is een prachtige zware kwaliteitstafel met goede grote stalen poten.. we zijn verliefd en komen zeker terug!!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Duidelijke site, mooie spullen, snel antwoord op je vragen( dat gaf de doorslag!!)

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die van mooie industriële en ook gewone tafelszoekt

Lisa

Makkelijke website, goed op de hoogte gehouden van de levering en op tijd geleverd.

Gratis bezorging

Tineke

Zeer duidelijke en vriendelijke service. Telefonisch op de hoogte gehouden van de levering van onze kloostertafel (eiken). De chauffeur heeft ons een half uur voor aankomst gebeld. Kortom wij zijn... Zeer duidelijke en vriendelijke service. Telefonisch op de hoogte gehouden van de levering van onze kloostertafel (eiken). De chauffeur heeft ons een half uur voor aankomst gebeld. Kortom wij zijn erg tevreden over Countrywoods.

Bezorging aan huis
Betaling bij levering

Familie
Collegas

Iris

Echte aanrader zeer goed service ik ben een tevreden klant

Gemakkelijk bestellen en duidelijke info in de mail.

Thomas

Snelle levering. Door de chauffeur gebeld dat hij er aan kwam.
Alles verliep prima volgens afspraak.

Betaling via Afterpay
Mooie foto