Kwaliteit

Roel

Top, zeker aan te bevelen. Besteld via de website en zeer tevreden over de levering en mijn nieuwe eiken boomstamtafel met kruispoten.

Opvallende sterken punten

Gratis levering van de boomstamtafel en goede prijskwaliteit

Beste Roel,
Bedankt voor je positieve review. Ik wens jullie heel veel plezier met de fantastische boomstamtafel. Fijne feestdagen alvast.
Groet,
Dave van Countrywood

Frans

Goede kwaliteit boomstamblad met matrixpoot. Stipte levering.

gewoon zoals het hoort

Frans,
Dank voor de positieve review. Ik wens je veel plezier met je nieuwe boomstamtafel.
Groet,
Dave

Leon

Picknicktafel besteld (juli 2020). Op moment van levering telefoontje van Countrywood dat de tafel niet meer kon worden geleverd (aug). Vervangende tafel besproken. Countrywood kwam daarna meerdere... Picknicktafel besteld (juli 2020). Op moment van levering telefoontje van Countrywood dat de tafel niet meer kon worden geleverd (aug). Vervangende tafel besproken. Countrywood kwam daarna meerdere keren terug op afspraken en toezeggingen. Tafel na heel lang wachten geleverd (december!). Verkeerde model en beschadigd...Wij kopen nooit meer bij Countrywood!

Goede vraag

Beste Leon,
Beste Leon,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wegens de huidige maatschappelijke situatie hebben wij afgelopen zomer te maken gehad met leveringsproblemen vanuit Azië. Zoals je hopelijk wel zult begrijpen hebben wij hier op geen enkele wijze invloed op. Diverse containers zijn pas maanden later bij ons binnengekomen. Dit is duidelijk naar jullie gecommuniceerd. Verder hebben wij te allen tijde de mogelijkheid gegeven om een alternatief te leveren of om de volledige order te annuleren. In dat geval zouden wij zoals besproken het geld dezelfde dag nog crediteren. Jullie hebben er zelf voor gekozen om te wachten tot de containers met hardhouten picknicktafels weer bij ons binnen zouden komen. Dat met de kennis dat de leverdatum nog steeds erg onzeker zal zijn. Mocht het zo zijn dat jullie inderdaad de verkeerde picknicktafel hebben ontvangen dan wil ik je verzoeken om dit te melden bij onze service afdeling, zij zijn hier namelijk niet van op de hoogte gesteld. Zij komen dan graag samen met je tot een oplossing.

Monica

Super snelle levering, service ook erg goed.

Rosanne

Heel goed. Zeer snelle levering, zelfs in Duitsland.

Klantenservice

Shajeni

Fam Strikker

Zeer betrouwbaar en vooral kwaliteit voor een goede prijs !

Opvallende sterken punten

“Gerard van de klantenservice” hij is volgens mij met pensioen,maar dit was echt een topvent! Dacht goed met ons mee we hebben hier meerdere dingen gekocht??

Stephanie Van Merksteijn

Top service en goede prijs kwaliteit

Opvallende sterken punten

Top service en snelle levering

Marlot

Hele overzichtelijke levering

C. Veenstra

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop bij Countrywood. De website is overzichtelijk. Het customer service team heeft mij snel en duidelijk geholpen met mijn vragen en het wegnemen van mijn twijfels.... Ik ben erg tevreden over mijn aankoop bij Countrywood. De website is overzichtelijk. Het customer service team heeft mij snel en duidelijk geholpen met mijn vragen en het wegnemen van mijn twijfels. Het product werd vervolgens binnen een dag geleverd, vooral daar was ik erg blij mee. En ik verbaasde me over de kwaliteit van het product, deze is boven verwachting.

Opvallende sterken punten

Kwaliteit, customer service & snelle levering.