9.7/10

oldenbroek

Gewoon goed

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

gratis levering goede prijs en het gemak

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

iedereen

Remco

Overzichtelijke website, met snelle reactie op chat en mail. Levering verliep goed kregen de avond van te voren een track en trace. Kwaliteit van de picknicktafel is goed.

Geert

Mijn ervaring met jullie is uitstekend. Op woensdag besteld en donderdagmorgen stond de vrachtwagen al voor de deur. Ik geef een 9 voor de vlotte service

Snel

Duidelijke website, met fijne verkoopondersteuning via de live chat. Snelle levering. Tevreden over onze nieuwe parasol.

Heidi

Wij hebben zeer goede ervaringen met Countrywood. Mijn ouders hebben een kloostertafel bij Countrywood besteld en waren ontzettend tevreden. Vervolgens hebben ook wij een bestelling geplaatst, en... Wij hebben zeer goede ervaringen met Countrywood. Mijn ouders hebben een kloostertafel bij Countrywood besteld en waren ontzettend tevreden. Vervolgens hebben ook wij een bestelling geplaatst, en ook wij zijn super tevreden over onze loungeset.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Omdat mijn ouders al een positieve ervaring met Countrywood hadden

Jan

Heel positief . op tijd geleverd . past perfect . mooie afwerking.

Marc

Snelle bezorging en mooie kwaliteit

van Vuren

Uitstekend conform gemaakte afspraken snelle levering
Uitstekende prijs

Ashley

Industriele kloostertafel gekocht bij Countrywood. Ben er super blij mee krijg veel complimenten over mijn nieuwe tafel.

Maikel

Picknicktafel besteld bij Countrywood snelle levering op afspraak