9.7/10

Patries

We hebben een pipowagen besteld. We kregen een track en trace en de chauffeur kwam in het opgegeven tijdsvak. Duidelijke bouwtekening, goede kwaliteit en snel bezorgd.

Vanmorgen onze nieuwe zweefparasol ontvangen. Zeer snelle levering (gisteren besteld) en eenvoudig te monteren.

Yvonne uit Enschede

Prachtige boomstamtafel geleverd gekregen voor een mooie prijs. Wij raden Countrywood aan iedereen aan.

Sebastiaan

Uitstekende service door Countrywood. We hadden 4 parasols nodig voor bij ons op het terras gebruik gemaakt van spoedlevering en de volgende dag werden ze al vroeg bezorgd.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Snel en betaalbaar. Klantvriendelijk.

Olivier

Ik heb een boombank gekocht voor in de tuin. De montage verliep eenvoudig en een mooi product geleverd.

Rosan D.

Hele stoere loungeset en zit heerlijk. Wij zijn tevreden en zullen dit Countrywoods aanraden.

Van der Klift

Robuuste tafel speciaal voor ons op maat gemaakt. Bedankt voor de goede service!

Timo uit Breda

Tevreden met het geleverde product. Het voordeel van deze parasol is toch echt wel dat deze zwevend is je hebt dus geen last van een paal. Zeker een aanrader! Ook de verzending verliep goed.

Luc

Snelle levering, goede kwaliteit top handleiding en een mooi eindproduct!:)

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Goede prijs kwaliteit

Homan

Grote tafel waar we met het personeel aan kunnen zitten. eenvoudig in elkaar zetten en een goede prijs / kwaliteitsverhouding!