Kwaliteit

C. Veenstra

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop bij Countrywood. De website is overzichtelijk. Het customer service team heeft mij snel en duidelijk geholpen met mijn vragen en het wegnemen van mijn twijfels.... Ik ben erg tevreden over mijn aankoop bij Countrywood. De website is overzichtelijk. Het customer service team heeft mij snel en duidelijk geholpen met mijn vragen en het wegnemen van mijn twijfels. Het product werd vervolgens binnen een dag geleverd, vooral daar was ik erg blij mee. En ik verbaasde me over de kwaliteit van het product, deze is boven verwachting.

Opvallende sterken punten

Kwaliteit, customer service & snelle levering.

Romy Maassen van den Brink

Geweldige service en snelle levering! Producten top kwaliteit

Opvallende sterken punten

Reactie, service, krijgt waar voor je geld

Yfke

Ruim aanbod, top service en top kwaliteit!

Sterke klantenservice

Madelief

Professioneel, goede service, snelle levering

Opvallende sterken punten

Top klantenservice, hoge kwaliteit, snelle levering

Josephine

Zeer vriendelijke communicatie. Goede levering en heel tevreden met mijn bestelling.

-positieve communicatie

Romy

Snelle levering en top klantenservice, ik ben erg tevreden met mijn nieuwe tafel!

Opvallende sterken punten

Snelle levering en goede klantenservice

John Aalderink

Mooie producten en genoeg keuze

Opvallende sterken punten

Snelle levering en betaal gemak

Onbekend

Snel met levering en communicatie via mail.

Snel en concurrerend

arie

Parasol besteld 2 dagen voor levering welke op afgelopen vrijdag geleverd zou worden niet dus dus baal hier wel van slecht contact met countrywood telf gebeld gelijk bandje en verbroken .wanneer... Parasol besteld 2 dagen voor levering welke op afgelopen vrijdag geleverd zou worden niet dus dus baal hier wel van slecht contact met countrywood telf gebeld gelijk bandje en verbroken .wanneer wordt de parasol met hoes wel geleverd. geen idee.

De Ruijter

Het heeft mij veel tijd gekost om een juiste boomstamtafel te vinden maar dankzij de service van Countrywood hebben wij een fantastische tafel uitgekozen ze hebben ons mooie samples opgestuurd en... Het heeft mij veel tijd gekost om een juiste boomstamtafel te vinden maar dankzij de service van Countrywood hebben wij een fantastische tafel uitgekozen ze hebben ons mooie samples opgestuurd en wij zijn verliefd geworden op de kleur midden-bruin ???

Opvallende sterken punten

Klantenservice zeer professioneel en vriendelijk