9.7/10

van den Ham

Op maandagavond besteld en vandaag onze nieuwe tafel ontvangen. Super snelle service dus. Ook het bestellen op de site ging eenvoudig.

Heel goed, netjes en snelle levering. Telefonisch contact ook prima!

Nicolette

Industriële steigertafel besteld en snel bij ons afgeleverd. Tevreden over de kwaliteit van het product. Klantvriendelijke aan de telefoon en per mail. Mooie duidelijke webshop.

Zweefparasol besteld betaalbaar en goede kwaliteit. Snelle, gratis levering.

Tevreden over onze nieuwe loungeset. Aardige chauffeur.

Bas

Wij zijn tevreden over Countrywood. Hardhouten tuintafel gekocht in de webwinkel. We zijn goed op de hoogte gehouden over de status van onze bestelling. Ze bezorgen op een datum naar keuze en we... Wij zijn tevreden over Countrywood. Hardhouten tuintafel gekocht in de webwinkel. We zijn goed op de hoogte gehouden over de status van onze bestelling. Ze bezorgen op een datum naar keuze en we kregen een track en trace.

Patries

We hebben een pipowagen besteld. We kregen een track en trace en de chauffeur kwam in het opgegeven tijdsvak. Duidelijke bouwtekening, goede kwaliteit en snel bezorgd.

Vanmorgen onze nieuwe zweefparasol ontvangen. Zeer snelle levering (gisteren besteld) en eenvoudig te monteren.

Yvonne uit Enschede

Prachtige boomstamtafel geleverd gekregen voor een mooie prijs. Wij raden Countrywood aan iedereen aan.

Sebastiaan

Uitstekende service door Countrywood. We hadden 4 parasols nodig voor bij ons op het terras gebruik gemaakt van spoedlevering en de volgende dag werden ze al vroeg bezorgd.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Snel en betaalbaar. Klantvriendelijk.