Kwaliteit

Robert

Service gericht bedrijf met goede producten

Opvallende sterken punten

Goede klantenservice met snelle response

Sijbesma

Ik raad Countrywood niet aan

Opvallende sterken punten

website ziet er goed uit, alleen als er iets met het product is dan is het wel een ding

Gertjan

Mooie blokhut. Correct en snel thuis geleverd in de vakantie gaan we met de montage aan de slag. Kan dus nog niks zeggen over de kwaliteit, maar tot nu toe goed.

Aardige lui

Sabrina

Top

Opvallende sterken punten

Erg vriendelijk. Snel antwoord en hulp bij vragen

Vincent uit Rosmalen

Blokhut Finn aangeschaft bij deze firma. Erg goed op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling en ook goed geïnformeerd over optionele producten. Een deel daarvan hebben we later... Blokhut Finn aangeschaft bij deze firma. Erg goed op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling en ook goed geïnformeerd over optionele producten. Een deel daarvan hebben we later toegevoegd aan onze bestelling. De blokhut is opgebouwd en wordt gebruikt als mantelzorgwoning voor mijn schoonmoeder. Wij zijn tevreden over de firma Countrywood.

Opvallende sterken punten

De prijs en service van deze firma

henriette van bergen

Hartstikke snelle service. Ik had een pakketje besteld en post nl had het niet bezorgd.
Ik heb daarop gemaild, kreeg meteen in de avonduren nog een mail terug en het bedrijf countrywood heeft het de dag daarop wederom verstuurd. Nu met track en trace code.
Heel erg bedankt voor het meedenken, zodat ik nog op tijd het cadeau in huis had.

snel contact

Beste Henriette,
Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met jullie aankoop!
Met vriendelijke groet, Dave van Countrywood

tada

Super goed

Opvallende sterken punten

snelheid van reageren op mail

Reactie Countrywood:

Bedankt voor je review. Heel veel plezier met je aankoop bij Countrywood!!

DE VOS PHILIP

Zeer goede en duidelijke info

De goede communicatie

Reactie Countrywood:

Beste Philip, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier me je aankoop!

Michiel

Vriendelijk te woord gestaan en snel geleverd.

Vlotte, vriendelijke communicatie.

Reactie Countrywood:

Hi Michiel, Fijn om te horen dat je tevreden bent!!
Veel plezier met je tuinhuis!

Nigel Korthout

Goede service, product is 'oké'.

Goede, vriendelijke service.

Reactie Countrywood:

Hi Nigel, Bedankt voor je review. Succes met thuiswerken aan ons fantastische bureau!