Kwaliteit

Van heule

Super tevreden! Goede service!Snelle levering en veel mails gekregen .Is gewoon TOP.

Opvallende sterken punten

Als er iets is direct antw.En mooie acties .

Elly leten

Een zeer goede service ,en correcte levering zeker een aanrader

Correct

Monique de Vos

Top bedrijf! Goede service, mooie spullen..

Opvallende sterken punten

Meteen reactie terug als je een mail stuurt, heel klantvriendelijk

V

Super service en heel klantvriendelijk. Wij zijn heel erg tevreden.

Overzichtelijk website

Miranda

Goed en betrouwbaar bedrijf

Snelle klantvriendelijke reacties

Sylvie

Prachtige tafel. Snelle levering. Heel veel mailcontact gehad met vragen en we kregen altijd heel snel reactie. Heel vriendelijke mensen.

Opvallende sterken punten

Snelle reactie via mail en heel behulpzaam

Ruud

Goede service en snelle levering

Opvallende sterken punten

Goede snelle communicatie via whatsapp. Ook in de avonduren. Dat is service!

Jan Douma

We waren aan het rondkijken voor een eiken tafel. Aardig over en weer geappt om tot een goede maat te komen. Daarna de bestelling gedaan en konden aangeven wanneer we de tafel geleverd wilden... We waren aan het rondkijken voor een eiken tafel. Aardig over en weer geappt om tot een goede maat te komen. Daarna de bestelling gedaan en konden aangeven wanneer we de tafel geleverd wilden hebben. Tafel is naar volle tevredenheid afgeleverd. Degelijke tafel en poten.

Opvallende sterken punten

Goede en duidelijke communicatie via whatsapp. Vrijwel direct antwoord.

Reactie Countrywood:

Jan, bedankt voor je positieve review. Heel veel plezier ermee!

Sigurd Knaepen

Top service. Snel en correcte levering. Product precies wat je ervan verwacht.

Correct

Reactie Countrywood:

Beste Sigurd, Bedankt voor de positieve review. Ik wens je heel veel plezier met je aankoop.

Angelique

Wij waren al een hele tijd op zoek naar een robuuste tafel met spinpoot. We wilde er een van 210 lang. Overal was een opmaat tafel gelijk een heel stuk duurder...bij Countrywood niet! Contact via... Wij waren al een hele tijd op zoek naar een robuuste tafel met spinpoot. We wilde er een van 210 lang. Overal was een opmaat tafel gelijk een heel stuk duurder...bij Countrywood niet! Contact via mail en chat gehad. Zeer vriendelijk en kundig. Wij vonden het namelijk best spannend om een tafel online te bestellen. Countrywood kon deze spanning geheel wegnemen. De leverreiniging was snel en duidelijk. Helaas bleek bij het laden van onze tafel een ongelukje te zijn gebeurd. Countrywood nam direct met ons contact op om te melden dat de tafel die dag niet geleverd werd. Ze gingen contact leggen met de mannen van de zagerij en deze gingen direct aan de slag! Volgende dag was onze tafel er alsnog! Echt zo super geregeld!
Toen we onze tafel uitpakte was hij nog veel gaver dan we verwacht hadden!!!!

Communicatie

Reactie Countrywood:

Hi Angelique, Super om te horen dat je ons en 10 geeft! Heel veel plezier met jullie geweldige tafel.