Kwaliteit

Alex van Nuland

Super

Opvallende sterken punten

via de chat extra informatie en kleurstalen gekregen

Peter Freeling

Niet tevreden

Mooi geëtaleerd

Imka Oosterman

Vriendelijk, goede service, reageert snel via de live-chat. Proefpakket besteld, kregen zelfs een melding dat de levering via PostNL vertraging had. Maatwerk industriële kloostertafel met 3D... Vriendelijk, goede service, reageert snel via de live-chat. Proefpakket besteld, kregen zelfs een melding dat de levering via PostNL vertraging had. Maatwerk industriële kloostertafel met 3D kruispoot besteld, helaas konden wij door de 3-D poot de bank en stoelen niet aanschuiven Countrywood denkt vooral mee over de oplossing en bied deze mogelijkheid ook aan. Echt geweldige service!
Nogmaals bedankt voor het meedenken en de geweldige service die jullie verlenen!

Service

Dhr Govers

Toppie!! Extreem snelle levertijd ook voor maatwerk. De kwaliteit van onze boomstamtafel is uitstekend. Netjes afgewerkt en mooi massief eikenhout. Wij zullen deze firma aan onze kennissen en... Toppie!! Extreem snelle levertijd ook voor maatwerk. De kwaliteit van onze boomstamtafel is uitstekend. Netjes afgewerkt en mooi massief eikenhout. Wij zullen deze firma aan onze kennissen en familie doorsturen.

Opvallende sterken punten

Snelle levering van hoogwaardige producten

Mohammed

Wij zijn TEVREDEN over deze bedrijf super aardige mensen ook via whatsappen gewoon goede snelle reactie van deze bedrijf.

Als eerste had ik proefpakketje besteld van boomstamtafel en die...

Als eerste had ik proefpakketje besteld van boomstamtafel en die kleuren waren mooi wij hebben toen besteld

Ik geef t door aan mijn familie en vrienden en zal een mooie foto sturen als stoelen ook zijn geleverd die heb ik van andere bedrijf

aardige vriendelijke mensen

Benno

Goed geregeld. Vriendelijk, goede service, duidelijke afspraken!
Wij hebben een nieuwe eettafel met bijpassende salontafel laten maken op maat.

Opvallende sterken punten

Extreem klantvriendelijk ze antwoorden 's avonds om 23uur nog op de Livechat dat noem ik nog eens service

Erik-Jan

Geweldige tafel en super service erg klantvriendelijke!

Klantvriendelijk en korte lijntjes

Marijn

Erg blij met mijn nieuwe boomstamtafel!

Mijn proefpakketje ontvangen en daarna gelijk mijn tafel besteld. Beide waren binnen 1 dag in huis. Super service!

Gr. Marijn

A. Van Hoeven

Mooie betaalbare meubels, goed en vriendelijk contact via mail. Super levering op de datum die jij zelf mag aangeven, echt geweldig! Super blij met onze mooie eettafel!!?

Opvallende sterken punten

Snel contact, heel klant vriendelijk en snelle levering!

Van heule

Super tevreden! Goede service!Snelle levering en veel mails gekregen .Is gewoon TOP.

Opvallende sterken punten

Als er iets is direct antw.En mooie acties .