9.7/10

Peter

Erg tevreden. Ziet goed uit in de tuin. Degelijke kwaliteit. Goede service. Klantenservice was correct en duidelijk in het beantwoorden van de vragen

S.Hanssen

Ook wij zijn zeer tevreden over Countrywood, de levering was zeer snel. We hebben nu een mooie vergadertafel (Industriëel met kruispoot 3m x 1 m) voor een betaalbare prijs. De kruispoot werd een dag... Ook wij zijn zeer tevreden over Countrywood, de levering was zeer snel. We hebben nu een mooie vergadertafel (Industriëel met kruispoot 3m x 1 m) voor een betaalbare prijs. De kruispoot werd een dag later dan het blad geleverd, voor ons geen enkel probleem maar Countrywood stuurde ons toch gratis een flacon op om de tafel te behandelen. Top service!

Nancy Spijker

Snelle levering!! Mooie, en stevige tafel, voor niet teveel geld. Wii zijn zeer tevreden....

Pons

Mooie stevige tafel, snel geleverd

annemiek van etten

Wij hebben een prachtig mooie steigerhouten tafel voor in ons nieuwe huis gekocht , erg snel geleverd ,helemaal super zo snel , de prijs is ook helemaal top ,we zijn erg ontzettend blij mee en... Wij hebben een prachtig mooie steigerhouten tafel voor in ons nieuwe huis gekocht , erg snel geleverd ,helemaal super zo snel , de prijs is ook helemaal top ,we zijn erg ontzettend blij mee en hopen dat we nog lang mogen genieten van onze tafel en vele gezellige etentjes mogen hebben eraan.

Gratis levering

aan vrienden en kennissen

Wouter

Erg tevreden over de loungeset in m'n tuin en een compliment voor de persoonlijke service.

Voordelige complete loungeset

Vrienden & familie

Steven

Afgelopen weekend een nieuwe eetkamertafel besteld. Vanmorgen bezorgd door een vriendelijke chauffeur die de tijd nam om het pakket neer te zetten. Kregen gratis onderhoudsolie bij onze bestelling.... Afgelopen weekend een nieuwe eetkamertafel besteld. Vanmorgen bezorgd door een vriendelijke chauffeur die de tijd nam om het pakket neer te zetten. Kregen gratis onderhoudsolie bij onze bestelling. Klantvriendelijk!

Gratis bezorging
Uit voorraad leverbaar

Aan iedereen

Debbie

Mijn man en ik zijn erg tevreden met de ontvangen tafel van Countrywood. Van online bestellen tot levering verliep alles heel erg goed. Wij vonden het erg prettig dat we een track en trace kregen... Mijn man en ik zijn erg tevreden met de ontvangen tafel van Countrywood. Van online bestellen tot levering verliep alles heel erg goed. Wij vonden het erg prettig dat we een track en trace kregen van het transportbedrijf. Hierdoor konden wij gewoon onze gang gaan en wisten we hoelaat we thuis moesten zijn. Chauffeur was overigens ook optijd.

Kuipers

Snelle bezorging 10 picknicktafels voor bij ons bedrijf.

Picknicktafels uit voorraad leverbaar
Gratis levering

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Iedereen die snel picknicktafels nodig heeft

B. Schipper

Afgelopen week onze pippowagen ontvangen. Snelle levering en goede prijs.

Gratis bezorgen