6.8/10

Dirk de Jager

Goede en snelle service

Communicatie

Ashley Buma

Aan de ene kant goed qua spullen die ik heb ontvangen. Andere kant minder, aangezien ik via de mail al 2 keer contact heb opgenomen over een levering, maar hier krijg ik geen reactie op.

Afhandeling emails

Gerard Pronk

Top service! Had een mooie houten snijplank besteld maar helaas was deze beschadigd. De plank teruggestuurd en ik wacht nog op een nieuwe. Ik werd netjes nageteld dat er geen voorraad was of ik mijn... Top service! Had een mooie houten snijplank besteld maar helaas was deze beschadigd. De plank teruggestuurd en ik wacht nog op een nieuwe. Ik werd netjes nageteld dat er geen voorraad was of ik mijn geld terug wilde of wachten op nieuwe voorraad. Uiteraard dat laatste :-). Al met al een goede service en kijk uit naar de nieuwe levering.

Communicatie en aftersales.

Henry Raben

Fijne bediening. Goede korting en Goede aankoop

Biertje bij aankoop

Ben de Bruijn

Mooie en overzichtelijke showroom. Producten staan goed opgesteld zodat een vergelijking makkelijk gemaakt kan worden. Personeel is zeer behulpzaam.

Klantgerichtheid. Product in de webshop besteld en al snel een telefoontje dat het product apart was gelegd.

Kom de afspraken na.

Raymond Drost

Mooie prijzen en snelle verzending

Goede prijzen en snelle verzending

Pascale Vleminckx

Top producten

Jur Luk

Niet best

De site is overzichtelijk

Er staat direct leverbaar maar ik wacht al een maand op een deel van de bestelling.

Bram Doedijns

Correct in service en afhandeling

informeren van de klant

Pieter Steinkamp

Snelle, klantgerichte service

Duidelijke communicatie, zowel via de site, whatsapp als telefonisch na vragen over een bestelling. Adequaat en snelle oplossing geboden voor zeer klein probleem wat buiten hun macht lag.