6.8/10
7.8/10
Tevredenheid over product

Coen van der Meijs

Verschrikkelijk

Juiste levertijden op de website vermelden en indien dit niet gehaald wordt de klant informeren ipv andersom en daar dan ook nog over liegen. Klantenservice incl manager hebben geen gevoel voor... Juiste levertijden op de website vermelden en indien dit niet gehaald wordt de klant informeren ipv andersom en daar dan ook nog over liegen. Klantenservice incl manager hebben geen gevoel voor klantenservice laat staan binding.

Joey van den Berk

Goede producten en snelle reactie van de klantenservice

Rob van Beek

Prima service

Prijs kwaliteit-ruime keus

boy van galen

Uitstekend

goede oplossing

Joey

Goede producten en duidelijk wanneer een product wordt geleverd.

Communicatie naar de klant

Robert Bloks

Goedkoop en snel

Levering sneller dan verwacht, nog telefonisch contact gezocht voor navraag

Rik Van der meijden

Redelijk,

De producten zijn ontvangen

Na zelf achter aan mijn bestelde producten te gaan, zijn ze na 1 week verstuurd. Krijgen we een doos binnen zo groot. Dit voor een borstel en aluminium bakjes. Redelijk overdreven.

Joey

Vorige week een Kettle Joe besteld welke op voorraad was, “voor 15:00 besteld, volgende dag in huis!” niet dus!

Verder staat er niet op de site dat ze op zaterdag niet leveren, je...

Verder staat er niet op de site dat ze op zaterdag niet leveren, je ontvangt enkel dat je hebt besteld, niks geen updates, letterlijk niets! Je moet er zelf achteraan gaan, de zogenaamde whatsapp service functie is al waardeloos, ze komen meerdere malen per dag online en je krijgt simpelweg gewoon geen reactie, zelfs nadat je dit expliciet aangeeft in whatsapp.

Vervolgens bel je zelf netjes en weten ze zelf ook de status er niet van? Ze moeten er zelf achteraan gaan om de status überhaupt te weten. Het is dat de Kettle Joe zo goedkoop was bij hun, in het vervolg leg ik in ieder geval wat extra geld neer zodat ik een betere communicatie heb en snellere levering.

Mocht je de tijd niet interesseren, zou ik hier bestellen, verwacht alleen geen communicatie, op AliExpress is dit zelfs beter. Zoals vele dit ook aangeven in hun reviews.

Uiteindelijk m’n product wel ontvangen na 5 dagen.

Scherp geprijsd

Communicatie, betere informatie op de website vermelden mbt leveringen.

Eddie_Excellentie

Ik had een bestelling geplaatst, maar het was uitverkocht. Zij kwamen met een nette gepaste oplossing.

Robert Van Dommelen

Mooie nieuwe winkel met ruim actueel assortiment en vriendelijke medewerkers.

Assortiment, locatie medewerkers

Uitgebreider assortiment kolen