Tevredenheid over product
Bezorging

Ruud Elzinga

Positief

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde spullen.

Onze spullen werden bezorgd om 21.45 uur. Echt veel te laat.

Reactie Castor Interieur:

Wegens omstandigheden op de weg (files/weer) kunnen de bezorgers vertraging oplopen. Menig bedrijf belt af en komt een ander keer, wij maken de afgesproken rit af, en zullen (na overleg) indien... Wegens omstandigheden op de weg (files/weer) kunnen de bezorgers vertraging oplopen. Menig bedrijf belt af en komt een ander keer, wij maken de afgesproken rit af, en zullen (na overleg) indien mogelijk altijd komen. Deze tijd is natuurlijk voor ons ook niet volgens planning, en de bezorger is ook graag 17.00 thuis, maar afspraak is afspraak, tenzij u aangeeft liever een andere datum te willen...

Goede afwerking en stipte levering

Stipte en goed afgesproken leveringsmomenten

Op enige plaatsen was er toch wel een kleine onvolkomendheid aan de gebruikte planken zichtbaar (zoals een vrij diepe scheur aan 1 ombouwkast, die finaal niet zichtbaar is) ; sommige moeilijk... Op enige plaatsen was er toch wel een kleine onvolkomendheid aan de gebruikte planken zichtbaar (zoals een vrij diepe scheur aan 1 ombouwkast, die finaal niet zichtbaar is) ; sommige moeilijk bereikbare plaatsen waren niet geverfd (met dank voor de bijgeleverde verf om deze onvolkomendheden weg te werken).
Misschien is het ook wel nodig op de ophanging van de apothekerkasten iets sterker te maken en steviger rails gebruiken.

J. Nauta

Zie 'sterke punten'

Allereerst levert Castor een mooi product voor vinylliefhebbers. Ten tweede werkt het bestellen op de website uitstekend en is de communicaie per mail en telefoon 'menselijk', dus geen vage... Allereerst levert Castor een mooi product voor vinylliefhebbers. Ten tweede werkt het bestellen op de website uitstekend en is de communicaie per mail en telefoon 'menselijk', dus geen vage helpdeskmensen, maar mensen die weten waar het over gaat. Ten slotte werd mijn platenkast, omdat-ie niet in de lift paste, zonder mokken via de trap naar de 4e verdieping gebracht.

Ik heb geen opmerkingen

Beekhuijs

Als je na een paar jaar terug komt om een nieuwe kast te bestellen, zegt dat toch voldoende. Net als na de eerst keer erg tevreden.

Duidelijke met afspraken, mee denken, voorstellen,
en zeer betaalbaar!

Misschien tussendoor een mail met eventuele aanvang, voortgang, tijdsduur, levering verwachting
maar in ons geval niet echt noodzakelijk.

Karin goldewijk

Super

Super

Misschien wat duidelijk de leertijd aangeven

Ineke Perdok

Edward Ermens

Ik heb een prachtig TV-/audiomeubel laten maken naar eigen wens "ontworpen" op basis van een paar modellen van de website. Door een productiefout heeft een herstellevering plaats moeten vinden, maar... Ik heb een prachtig TV-/audiomeubel laten maken naar eigen wens "ontworpen" op basis van een paar modellen van de website. Door een productiefout heeft een herstellevering plaats moeten vinden, maar de manier waarop dat gebeurd is verdient alle lof. Ook aanpassing van een lade met afwijkende kleur helemaal naar wens verlopen. Castor maakt prachtige kasten voor een nette prijs en heeft een nazorg waar ieder bedrijf in Nederland een voorbeeld aan kan nemen!

Zeer mooie producten, goed afgewerkt, goede prijs-kwaliteit, uitstekende service/nazorg.

Zorg dat leveringen in één keer goed gaan (extra controle maatvoering en kleur vóór transport had in ons geval de extra nazorg kunnen voorkomen)

Wiendels

Absoluut tevreden.

De creativiteit om onze bezorging toch op de afgesproken dag te laten plaatsvinden was geweldig!

De door ons bestelde sidetable leek op de foto op internet van glad materiaal, terwijl de neeven en noesten nog duidelijk zichtbaar zijn. Een close up foto had hier meer duidelijkheid over kunnen... De door ons bestelde sidetable leek op de foto op internet van glad materiaal, terwijl de neeven en noesten nog duidelijk zichtbaar zijn. Een close up foto had hier meer duidelijkheid over kunnen geven.

John Aalbrecht

Uitstekend

Heldere website, ruime keuze in materialen / kleuren en prettige afhandeling van de order door mevrouw Schepers

In bevestigingsmail duidelijk de levertijd aangeven

Urs Schwarz

Heel tevreden met onze bestelling, ziet er prachtig uit.

heel tevreden met onze bestelling, ziet er prachtig uit.