Peter van Vulpen

Geweldige service bestaat gewoon. Had lekkage aan mijn cabriodak en kon meteen komen. Monteur heeft het dak afgesteld en een uurtje later was ik alweer helemaal tevreden op weg naar huis. Toppers!!!

Robyn ter Hennepe

Een geweldig bedrijf met gepassioneerde mensen. Profesioneel, vakkundig en uitermate behulpzaam.

mvbomen bv

Beste lezers,

Beste lezers,

Al jaren met verschillende auto's klant bij Cabrio Care en altijd tevreden. Ook nu hebben ze weer top gewerkt, m'n Megane RS cabrio met inklapbare hardtop lekte als een z.g.n. vergiet.
Gewoon spontaan langs gegaan en direct vastgesteld wat er mis zou kunnen zijn, afspraak gemaakt en vanochtend opgelost.
Dus zoek je kwaliteit, vriendelijkheid en klantgerichtheid.......tja

Dank mannen.

M. Voogt

Joost sablerolle

Vakman! Dak van Citroën Ds cabrio gemaakt 17 jaar geleden en nog steeds goede staat. Na onderhoudsbeurt gaan we gewoon verder met zelfde dak. Kwaliteit !

Sharon

Ik koop altijd mijn Raggtopp onderhoud producten online bij cabrio care. Mijn FIAT 500C heeft een rood cabrio dak. De producten zijn uitstekend! Vlekken gaan eruit en groene aanslag verdwijnt.... Ik koop altijd mijn Raggtopp onderhoud producten online bij cabrio care. Mijn FIAT 500C heeft een rood cabrio dak. De producten zijn uitstekend! Vlekken gaan eruit en groene aanslag verdwijnt. Online besteld en super snel geleverd! Ik zou echt iedereen met een stoffen dak deze producten aanbevelen! Netjes een gebruikshandleiding in de verpakking. En ook de instructie filmpjes op de website zijn zeer duidelijk. Zeer tevreden en nog jaren klant.

Rene

Wat een geweldig bedrijf en wat een ontvangst.
Voor eerst een hardtop aangeschaft voor mijn cabrio en hierbij een fantastische services gekregen .
Personeel had alle tijd voor een...
Wat een geweldig bedrijf en wat een ontvangst.
Personeel had alle tijd voor een duidelijke uitleg en de koffie is heerlijk.

Zou dit bedrijf zeker aanraden bij andere cabriorijders.

Marcel Blom

Website ziet er mooi uit, vakkundige mensen.

Steph Weigert

Zeer aardige mensen en zeer capabel. Mijn kap bleef lekken en leek niet goed te sluiten op een plek waar ik het niet kon vinden. Binnen een dag opgelost en perfect geregeld. Ik werd even gebeld toen... Zeer aardige mensen en zeer capabel. Mijn kap bleef lekken en leek niet goed te sluiten op een plek waar ik het niet kon vinden. Binnen een dag opgelost en perfect geregeld. Ik werd even gebeld toen hij weer klaar stond, een dag eerder dan verwacht.