Marina

Vandaag gebeld met Cabrio care over Mijn mini cooper cabrio.

Mijn dak lekte bij de bestuurders kant waardoor mijn stoel telkens nat werd.

na het telefoon gesprek moest ik...
Vandaag gebeld met Cabrio care over Mijn mini cooper cabrio.

Mijn dak lekte bij de bestuurders kant waardoor mijn stoel telkens nat werd.

na het telefoon gesprek moest ik even langs komen.
Ik kon direct langs, werd er goed ontvangen en er werd gelijk ernaar gekeken.
Het probleem was ook heel snel verholpen.
Er werden geen kosten berekend. Heel erg netjes de services.
Ik weet in iedergeval als er wat met mijn kap gebeurd dat ik bij hen terecht kan.

Marina

Ralph van de Oudeweetering

Ik heb via de webshop een SmartTOP cabriokap module gekocht voor mijn Audi A3. Prima geleverd en netjes verpakt. Module ondertussen zelf ingebouwd en werkt als een zonnetje! Mocht ik voor de... Ik heb via de webshop een SmartTOP cabriokap module gekocht voor mijn Audi A3. Prima geleverd en netjes verpakt. Module ondertussen zelf ingebouwd en werkt als een zonnetje! Mocht ik voor de toekomst nog iets nodig hebben voor mijn dak, weet ik waar ik terecht kan.

Jan Timmerman

Ik ben hier geweest om de smarttop module in te laten bouwen in mijn volvo C70 , en kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben over Cabrio Care !
Fijne vakmensen en ook goede uitleg...
Fijne vakmensen en ook goede uitleg gekregen over de module van de monteur !
Wederom een tevreden klant !

Paulo

It was a pleasure doing business with CabrioCare. Very helpeful, serious and professionals, managed to get an hardtop I was after for a long time. An excellent seller!

Amse

Vandaag gebeld met Marcel van Cabrio care over onze 206 coupe cabrio.

ons dak lekte waardoor zelfs onze dochter op een natte stoel kwam te zitten.

na het telefoon gesprek...
Vandaag gebeld met Marcel van Cabrio care over onze 206 coupe cabrio.

ons dak lekte waardoor zelfs onze dochter op een natte stoel kwam te zitten.

na het telefoon gesprek waar uiterst deskundig advies gegeven was zijn we uitgenodigd voor een lek test.

we konden direct langs rijden, bij aanvang zijn we goed ontvangen en werdt der direct gekeken naar het dak.

na de test en wat stelwerk is de lekkage verholpen, met een goed onderhoudsadvies opzak konden we weer gaan.
over de kosten zijn we hellemaal tevreden.

kosten €0.- wat een service en dat dit anno 2018 nog gratis hulp bestaat !

Marcel en monteur hartstikke bedankt voor jullie hulp wij raden iedereen aan om naar jullie toe te gaan !

Jeroen van der Sman

Top bedrijf, na eerste x dak bekeken te hebben met als conclusie: rubbers waren goed, vermoedelijk condens probleem. Paar weken zonder binnen bekleding gereden, en dak na rijden even open gezet, ivm... Top bedrijf, na eerste x dak bekeken te hebben met als conclusie: rubbers waren goed, vermoedelijk condens probleem. Paar weken zonder binnen bekleding gereden, en dak na rijden even open gezet, ivm condens. Tijdens de tweede afspraak alles eerst nagelopen, en bekleding weer netjes terug geplaatst en ....geen tweede factuur, professioneel bedrijf, fijne bediening en kreeg alle tekst en uitleg, ja een aanrader.

Peter van Vulpen

Had lekkage aan het dak van mijn Golfje. De monteurs hebben het dak en het raam afgesteld en na een uurtje was alles alweer klaar. Helemaal top.

Peter van Vulpen

Geweldige service bestaat gewoon. Had lekkage aan mijn cabriodak en kon meteen komen. Monteur heeft het dak afgesteld en een uurtje later was ik alweer helemaal tevreden op weg naar huis. Toppers!!!

Robyn ter Hennepe

Een geweldig bedrijf met gepassioneerde mensen. Profesioneel, vakkundig en uitermate behulpzaam.

mvbomen bv

Beste lezers,

Beste lezers,

Al jaren met verschillende auto's klant bij Cabrio Care en altijd tevreden. Ook nu hebben ze weer top gewerkt, m'n Megane RS cabrio met inklapbare hardtop lekte als een z.g.n. vergiet.
Gewoon spontaan langs gegaan en direct vastgesteld wat er mis zou kunnen zijn, afspraak gemaakt en vanochtend opgelost.
Dus zoek je kwaliteit, vriendelijkheid en klantgerichtheid.......tja

Dank mannen.

M. Voogt