autobedrijf H Reinders Soest

Het dak van mijn Audi S4 wilde niet meer dicht ,werd meteen geholpen bijzonder vriendelijke en behulpzaam.

Annemarie Visser

Ik word altijd erg vriendelijk geholpen, mijn cabrio dakje voor mijn BMW Z3 heb ik hier laten vervangen. Het ziet er weer mooi en verzorgd uit.

Ronald Lotgerink

Top professioneel en gedreven om het goed te doen. Mijn Saab is begin 2020 door cabrio care voorzien van nieuw dak. Jaar later zonder problemen wat windgeruis verholpen door alles nog beter af te... Top professioneel en gedreven om het goed te doen. Mijn Saab is begin 2020 door cabrio care voorzien van nieuw dak. Jaar later zonder problemen wat windgeruis verholpen door alles nog beter af te stellen. Inclusief telefoontje dat alles nu goed is en wat t probleem was. Top service !

Erik

Bij Cabrio care geweest met een storing in de soft top van een BMW e46
Na diagnose is het probleem direct verholpen.
Het waren 2 storingen en deze zijn vakkundig gerepareerd.
Verder...
Bij Cabrio care geweest met een storing in de soft top van een BMW e46
Na diagnose is het probleem direct verholpen.
Het waren 2 storingen en deze zijn vakkundig gerepareerd.
Verder werd er opgemerkt dat bij de achterruit de binnenhemel los hing , dit mankement werd ook nog direct verholpen.
Dit alles in nog geen 2,5 uur, grote klasse
Nogmaals beda kt voor de goed service

Ria Geerts

Zojuist een hardtop op mijn BMW Z4 laten zetten
Vakmensen ten top
Super goed geholpen
Een aanrader

Gerben Groothoff

In oktober 2020 een nieuw dak op mij Peugeot 205 Cabrio laten plaatsen door Cabrio Care. Vanaf het eerste contact zeer goed geholpen. Eerst is er goed gekeken naar het oude dak en alles wat er onder... In oktober 2020 een nieuw dak op mij Peugeot 205 Cabrio laten plaatsen door Cabrio Care. Vanaf het eerste contact zeer goed geholpen. Eerst is er goed gekeken naar het oude dak en alles wat er onder zit en daarna pas een definitieve offerte. Het dak is erg netjes gemonteerd, ik ben erg tevreden.

E. Steenvoorden

Hardtop voor z4 aangekocht en laten afstellen/ plaatsen. Iedereen weet waar ze mee bezig zijn en alle tijd voor details en advies! Prima bedrijf!

Fan. Joosten, Utrecht.

Fan. Joosten Utrecht. Geweldig bedrijf, zeer service gericht, kwaliteit prijs verhouding heel goed, heel vriendelijk geholpen, heel duidelijk en goede uitleg en advies gekregen. In één woord een... Fan. Joosten Utrecht. Geweldig bedrijf, zeer service gericht, kwaliteit prijs verhouding heel goed, heel vriendelijk geholpen, heel duidelijk en goede uitleg en advies gekregen. In één woord een geweldig bedrijf.

Rj de vries

Cabrio dak besteld voor alfa spider 1985.
Snel geleverd en goede kwaliteit.
Paar dagen later gebeld voor advies.
Goed geholpen met bekwaam advies.
Aanrader!!!