Marja

VW Golf reiniging dak heeft als gevolg; water in carresorie. (Moest er de volgende dag op hun verzoek voor terugkomen) vochtige vloer, water in klep kofferbak. Acheruitrijcamera stuk.

Beste Marja,
Beste Marja,
wij proberen altijd te leren van onze klanten. Als klanten niet tevreden zijn, horen wij dat ook graag live, zodat wij nog iets kunnen doen om u wellicht tevreden te stellen.
Maar ik begrijp dat wij een negatief review krijgen vanwege een vaker voorkomend Volkswagen probleem?
Als wij een cabriokap reinigen, dan betekent dat dat wij de cabriokap natmaken. Als dat betekent dat de vloer vochtig wordt, dan is er iets aan de hand wat niets te maken heeft met het reinigen van een cabriokap. Dan gebeurt hetzelfde in de regen. Een vaker voorkomend probleem bij de VW Golf VI cabrio is, dat water vanaf de buitenzijde niet goed afgevoerd wordt, en uiteindelijk in de kokerbalken kan komen. Volkswagen heeft de afvoeren hiervan niet goed ontworpen, en wij maken in zo'n situatie verschillende plastic afdichtkapjes los, en voorzien die van een afvoergaatje. Dat kost even wat tijd om te doen.
U schrijft dat uw achteruitrijcamera stuk is. Het is niet zo aannemelijk dat het reinigen van de cabriokap daar mee te maken heeft. Maar als uw garage dat wel aannemelijk zou kunnen maken, dan dragen wij de reparatiekosten.
Misschien zou u, na deze uitleg, uw review willen heroverwegen?

Y.M.

We hebben een VW EOS van 2007 gekocht die perfect onderhouden is, en waarvan wij de tweede eigenaar zijn. Deze cabrio heeft steeds alle beurten gehad en ook de dakrubbers zijn jaarlijks... We hebben een VW EOS van 2007 gekocht die perfect onderhouden is, en waarvan wij de tweede eigenaar zijn. Deze cabrio heeft steeds alle beurten gehad en ook de dakrubbers zijn jaarlijks onderhouden.
De auto stond bij de vorige eigenaar altijd in de garage.
Plots kregen wij lekkage! De afvoerleidingen, 6 stuks, hebben wij doorgespoeld, maar dak bleef lekken. Iemand adviseerde ons Cabrio Care, dus wij daar naar toe.
Kwamen meteen 3 monteurs rondom de auto staan en begonnen heel interessant te kijken , ze hadden binnen 3 minuten "geconstateerd " dat ALLE dakrubbers aan vervanging toe waren, en dat zou 3000€ kosten, exclusief montage! Totaal plaatje 3990€ !!!!
Ze hadden alles op voorraad dus kon snel !
Ze waren ervan overtuigd dat er geen andere mogelijkheid was dan vervanging van alle rubbers. Maar we laten ons niet meteen intimideren door 3 gewichtig doende monteurs. We zijn dus voor een second opinion geweest naar een bekende EOS dakspecialist die slechts een klein mankement constateerde in het schuifdak.
De lekkage ontstond dus daardoor.. Bovendien waren de rubbers in goede staat van onderhoud, ook dat werd geconstateerd.
Kortom, met een kostenplaatje van 375€ hebben wij nu een lekvrij dak.
De auto heeft een 1/2 uur onder een sproeier gestaan ter controle , en na verschillende regenbuien is de auto kurkdroog !
Gebruik van intuïtie is zeer belangrijk geweest, en Cabrio Care had gehoopt nog even een snelle kerstbonus te pakken !
Gelukkig zijn wij niet snel onder de indruk van dit soort intimiderend gedrag.
Bovendien zou het dak nog steeds lekken ondanks deze peperdure " reparatie".!
De manier waarop Cabrio Care te werk wilde gaan vind ik absoluut misdadig.

Geachte YM,
Geachte YM,
Wij leren graag van onze klanten, en dus ook van negatieve ervaringen. Blijkbaar hebben wij iets niet goed gedaan . Jammer is, dat wij de afgelopen weken enkele verschillende VW EOS’sen in onze werkplaats hebben gehad voor een diagnose voor lekkages. Wij weten daarom niet welke EOS van u is geweest.
U schrijft dat u een prijsopgave heeft gehad ter grootte van Eur 3990,-. Ik denk dat u hier een vergissing maakt. Wij hebben een prijslijst waarop alle vaker voorkomende reparaties aan het dak van een EOS staan. Dus bijvoorbeeld lekkage aan de voorzijde ten gevolge van een verouderd A-stijlrubber, lekkage aan de achterzijde ten gevolge van de rubber strips aan de zijkant langs de achterramen, lekkage in de kofferbak, lekkage ten gevolge van de zijrubbers langs de glazen plaat. En deze complete prijslijst, met alles er op, loopt in totaal niet verder op dan Eur 2990,- incl. BTW, incl. plaatsing, en 12 maanden garantie. Iedereen die we deze lijst geven, kan erop zien wat op zijn/haar auto van toepassing is. Alleen wat geel gearceerd en aangekruist is , is voor de auto in kwestie van toepassing. Het is in ieder geval niet de complete prijslijst. Het zou u sieren als u deze review wilt aanvullen met de prijsinformatie die wij u hebben gegeven, en onze uitleg daarbij. Wat was er volgens ons nodig, wat zou wellicht in de toekomst nog nodig zijn en waarom.
Als er iets onduidelijk is, dan hebben we natuurlijk liever dat u met ons contact opneemt ter verduidelijking, in plaats van een dergelijke review te plaatsen. Wij behandelen iedere klant met respect en naar eer en geweten. Wij hopen van onze klanten op hetzelfde. Door op deze manier een anonieme review te schrijven is het u gelukt om ons te treffen in ons gevoel van integriteit. Bovendien hebben we op deze manier geen enkele kans om onduidelijkheden op te helderen. Dat vinden wij jammer .

Marco

Dit bedrijf laat zien hoe het hoort. Volgens afspraak. Op tijd. Duidelijk. Service gericht.

John D.

OEM Windscherm C Cabrio

Roos

Ik bracht mijn porsche 911 bij u om de kap te repareren. Toen ik informeerde naar de voortgang verzon u een list omdat uw monteurs iets hadden vernield zodat de reparatie niet kon plaats vinden. U... Ik bracht mijn porsche 911 bij u om de kap te repareren. Toen ik informeerde naar de voortgang verzon u een list omdat uw monteurs iets hadden vernield zodat de reparatie niet kon plaats vinden. U nam niet eens de moeite om de verwijderde onderdelen fatsoenlijk terug te bouwen. U propte alles ruw terug en brak zelf onderdelen af omdat u het dak geforceerd hebt gesloten. Het is een schande. U zei dat u de auto niet kon uitlezen en de monteur durfde de kap niet handmatig te openen. Wat n giller. Hij durfde met u en anderen monteurs de kap wel geforceerd te sluiten met schade aan meerdere onderdelen als gevolg.

Nu komt het als uw monteur de motor simpel had gevuld met hydraulische olie was de klus geklaard wat zijn jullie prutsers.

Ik ben ervan overtuigd dat dit soort bedrog nooit zonder gevolgen is en u de rekening vroeg of laat gepresenteerd krijgt. Daar kunt u op rekenen.

U bent een schande. Dus inderdaad BEDROEVEND.

Snapt u het nu wel plaatsen hoor. ?

Beste Roos,
Beste Roos,
Bij het maken van een telefonische afspraak voor een diagnose, proberen wij zoveel info van de klant te krijgen als mogelijk. In het geval van een Porsche 996 is voor ons het onderscheid dat wij wel een hydraulisch probleem kunnen oplossen, en niet een electronisch probleem (specifiek bij de Porsche 996). De informatie tijdens het telefoongesprek was, dat de cabriokap gedeeltelijk werkte. Dat duidt op een hydraulisch probleem, en dan maken wij graag een afspraak. In uw geval bleek de cabriokap in het geheel niet te werken, zoals u zelf heeft kunnen constateren. Dan kan het probleem in de electronische aansturing liggen, en daar hebben wij bij de Porsche 996 te weinig verstand van. Als wij tijdens het telefoongesprek hadden geweten dat de cabriokap in het geheel niet werkte, hadden wij u tijdens het telefoongesprek al doorverwezen naar een ander bedrijf. Onze uitleesapparatuur is niet geschikt voor de Porsche 996, andere bedrijven hebben betere uitleesapparatuur. Wat betreft uw opmerking over het geforceerd sluiten van de cabriokap: de auto kwam bij ons met gesloten kap, en wij hebben de kap niet geopend - want de kap werkte niet als je op de bedieningsknop drukt. Wij hebben de cabriokap dus noch handmatig, noch automatisch geopend of gesloten.
Als het probleem alleen de hydraulische olie geweest zou zijn, zou de voorkant van de cabriokap wel geopend kunnen worden als op de knop gedrukt wordt. Maar dat werkte niet. Stel dat de cabriokap electronisch wel gewerkt zou hebben, en er is olie verdwenen, dan zouden wij uitgezocht hebben waar de lekkage in het hydraulisch systeem zit. De lekkage dient dan verholpen te worden, anders blijft de hydraulische olie steeds uit het systeem lopen. Alleen olie vervangen is niet een oplossing.
En natuurlijk hebben wij niets berekend aan u.

M van Wonderen

Fantastische service en know-how. Kap van onze Audi S5 laten vervangen. Heel blij mee

Paul

Aanrader, Top-service en uitgebreide kennis van alle soorten cabrio’s.
Aanrader, Top-service en uitgebreide kennis van alle soorten cabrio’s.
Ik dacht dat ze alleen stoffen kappen deden, maar ze repareren ook complexe mechaniek en electro van stalen klapdaken. Ik bracht mijn Ford Focus CC uit 2010 omdat het klapmechanisme halverwege stopte en bleef hangen. Ford dealer wist er eigenlijk geen raad mee, behalve diagnose uitlezen en mogelijk hele dure reparatie. Deze jongens stellen vooraf diagnose van de storing en repareerden voor bescheiden bedrag of malen eerst offerte. Bleek uiteindelijk een kabelbreuk in dak, waar je zelf nooit achterkomt. Ze hebben trouwens ook gereviseerde onderdelen zoals hydrauliek motoren op voorraad.

Gerard Wijtsma

Ik heb mijn Renault Alliance (Amerikaanse R9 cabrio) kort geleden van een nieuwe linnen kap laten voorzien, inclusief de singels.
Deze kap bestaat ui twee delen met een geritste achterruit en...
Deze kap bestaat ui twee delen met een geritste achterruit en is niet één van de makkelijkste om te vervangen.
Het resultaat was subliem, wat een vakmanschap!
En niet alleen het vakmanschap maar ook de service was top.
Van harte (reeds) aanbevolen bij mede-cabriorijders! A++++++

Huub van den Abbeelen

Perfecte service en goed contact, zelfs vanuit Spanje al 2x hulp gekregen en onderdelen verstuurd naar Spanje.
Top !

Bob

Uitstekende service en prachtig maatwerk geleverd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!