Fred

Op en top bedrijf en goede vaklui.
Heb hier een hardtop gekocht voor onze mercedes e250 cabrio.
Perfect geplaatst en ze hadden zelfs onze auto gewassen.
Bedankt mannen en tot ziens.

Paulien

Geweldige goede en snelle service!!! Zou nooit meer ergens anders naartoe gaan mocht er wat zijn met onze A4 cabrio.

Willem schrooyen

Al van bij het eerste contact dat ik had nadat het hydraulisch systeem van mijn Bmw z4 het begeven had, wist ik dat deze mensen de kennis in huis hebben. Op hun website kon ik alle mogelijke info... Al van bij het eerste contact dat ik had nadat het hydraulisch systeem van mijn Bmw z4 het begeven had, wist ik dat deze mensen de kennis in huis hebben. Op hun website kon ik alle mogelijke info vinden mbt tot het probleem van mijn z4. Bij de Bmw dealer heb ik nooit iemand gevonden die mij ook maar iets over het systeem kon vertellen. Eens daar toegekomen werd mijn gevoel alleen nog maar versterkt. Deze mensen hebben de kennis in huis en zijn nog vriendelijk op de koop toe. Wat wil eens mens nou meer? Top advies, fijne uitvoering, goede technische begeleiding aan een eerlijke prijs en met een glimlach. Mijn grootste dank en respect. Gr Willem uit Antwerpen

W. Sol

Ik heb mijn cabriokap van mijn BMW 320 uit 1993 laten repareren bij Cabriocare. Super!
De kennis die deze mensen hebben van de diverse soorten kappen is geweldig.
Je wordt vakkundig...
De kennis die deze mensen hebben van de diverse soorten kappen is geweldig.
Je wordt vakkundig ontvangen. Eeerst kijken ze wat het probleem is, daarna volgt een deskundige uitleg met de verwachte kosten. De kap werk weer als nieuw! Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.
Wies.

olaf van der lans

Onlangs nieuwe bordeaux kap op mijn grijze MGA laten zetten. Kan niet naders zeggen dat dit erg netjes tot in detail en vakkundig is gedaan. Zeer tevreden.

Jorrit van de Waal

Let goed op wat ze verkopen. Aan de hand van een marktplaats advertentie, waarin een hardtop werd aangeboden die "professioneel" bijgewerkt was, ben ik bij Cabrio Care terecht gekomen. Eenmaal daar... Let goed op wat ze verkopen. Aan de hand van een marktplaats advertentie, waarin een hardtop werd aangeboden die "professioneel" bijgewerkt was, ben ik bij Cabrio Care terecht gekomen. Eenmaal daar was de hardtop helemaal niet netjes.
Het ergste waren grote vlekken in de hemel, maar deze konden er wel uit gehaald worden. Wel... Goed controleren wat ze doen want weghalen is niet gebeurd. Het lijkt er op dat het met zwarte stift is bijgewerkt.

Al met al verwacht ik bij een bedrijf met "care" in de naam, dat ik met een gerust hart een product kan kopen. De realiteit is helaas weerbarstiger. En bij confrontatie met het bedrijf wilde men het dak wel omruilen, maar men is "huiverig" dat de klant een alternatief ook niet wil. Met andere woorden, de klant wordt hier neergezet als een onredelijke zeurpiet.

Heel jammer. Als het gaat om een gebruikte kap, zou ik deze niet weer bij dit bedrijf kopen. Op marktplaats zijn genoeg particuliere alternatieven die zowel goedkoper als ook beter zijn.

Bert

Met passie te woord gestaan, deskundig advies en goede uitleg! Aanrader!

Max

Netjes telefonisch te woord gestaan, in tegenstelling tot veel andere bedrijven.
Direct een goed gevoel bij gekregen, en daardoor hier ook mijn dak laten vervangen.
Resultaat is top,...
Resultaat is top, bedankt!

Groeten Max, Bmw e30.

Frans

Afgelopen week hebben wij een nieuwe
Afgelopen week hebben wij een nieuwe
soft top met glazen raampje laten plaatsen op onze MG TF. Echt supermooi geworden! Ontzettend vriendelijk en kundig personeel. Alles perfect uitgevoerd!
Absoluut een aanrader als je iets wil laten doen aan je cabrio.....

Autobedrijf M. Hellings

Windscherm gekocht voor mijn Mustang en snel geleverd en een goed product ben er blij mee.