Kapsalon Ruud

Proffesioneel bedrijf weten waar ze het over hebben, luisteren goed en vakkundig aan de telefoon, ik beveel zeker dit bedrijf aan, gr kapsalonruud.nl ???

Robin Pijnaker

Wind deflector voor mijn Mustang laten monteren. Snel, vriendelijk en professioneel geregeld!

R. Marcelis

Via de webshop een "Auto afdekhoes stretch binnengebruik XS rood" gekocht voor mijn "Suzuki Swift cabrio" Was niet op voorraad, dus netjes geïnformeerd dat de zending later zou zijn. De afdekhoes... Via de webshop een "Auto afdekhoes stretch binnengebruik XS rood" gekocht voor mijn "Suzuki Swift cabrio" Was niet op voorraad, dus netjes geïnformeerd dat de zending later zou zijn. De afdekhoes past er perfect omheen. Ik beveel Cabrio Care aan. ??

N.E. van Dasselaar

Geweldig bedrijf met een niet aflatende service en grote klantvriendelijkheid. Zij hebben het zijraam van mijn oude golf cabrio meerdere malen, onder garantie, opnieuw afgesteld wat hen meerdere... Geweldig bedrijf met een niet aflatende service en grote klantvriendelijkheid. Zij hebben het zijraam van mijn oude golf cabrio meerdere malen, onder garantie, opnieuw afgesteld wat hen meerdere uren werk heeft gekost. Probleem bleek uiteindelijk te zitten in een 'verscholen' boutje welke afgebroken was. TOP geregeld mannen !!

Niles

Kap module in laten bouwen voor mijn E46. Uitstekende service. Aanrader!

Fleur

Top service! Klein plekje (fabrieksfoutje) in mijn windscherm voor mijn cabrio.
Kreeg snel reactie en alles is super opgelost! Super tevreden over de service!!

marcel uit purmerend

Top bedrijf is cabrio care na 3 jaar nog zeer tevreden met me dak

C Schaap

Duidelijke communicatie, correcte prijs en een mooie nieuwe kap op onze Mini gekregen.

Jeroen

Service, know how en liefde voor automobielen.

Angela en Paul

Beste Marcel en collega's, heel recent hebben wij onze gele Fiat Barchetta opgehaald. En kunnen melden dat wij heel tevreden zijn met de door jullie van binnen beklede en perfect (wind en... Beste Marcel en collega's, heel recent hebben wij onze gele Fiat Barchetta opgehaald. En kunnen melden dat wij heel tevreden zijn met de door jullie van binnen beklede en perfect (wind en waterdicht) geplaatste harddtop. De wil om kwaliteit te leveren is zichtbaar in jullie werk. Het moet goed en vooral de klant moet tevreden zijn met het eindresultaat. Bedankt fijne dagen en tot in 2020. Angela Palermo