Daan Timmerman

Twee jaar geleden goed geholpen met een nieuwe, niet van origineel te onderscheiden kap voor mijn auto. Helaas bleek vorige week de lijmverbinding van de achterruit los te laten. Ik kon meteen... Twee jaar geleden goed geholpen met een nieuwe, niet van origineel te onderscheiden kap voor mijn auto. Helaas bleek vorige week de lijmverbinding van de achterruit los te laten. Ik kon meteen terecht en het probleem is binnen een dag onder garantie verholpen. Top servide!

Stef knobben

Top bedrijf!!! Na telefonisch contact te hebben gehad van hun tips gekregen wat het probleem kon zijn. Dus zelf op onderzoek uit en storing opgelost. Scheelt weer 1.5 uur rijden naar Naarden.... Top bedrijf!!! Na telefonisch contact te hebben gehad van hun tips gekregen wat het probleem kon zijn. Dus zelf op onderzoek uit en storing opgelost. Scheelt weer 1.5 uur rijden naar Naarden. Nogmaal bedankt!!! Hoop dat de taart lekker was. Groet Stef!!
Audi A4 1.8T Cabrio.

Cabrio Care

Super service

Joost

Ik rij met plezier 40 minuten om bij de beste en meest vriendelijke cabrio experts het onderhoud te laten uitvoeren. Duidelijk, vriendelijk en betrouwbaar.

kobra motorgarage arnhem (theo)

Keurig terug gebeld door marcel na misverstand email.top binnenkort persoonlijke afspraak maken.

Karel Lamboo

Uitstekend. Vriendelijk, geduldig, deskundig advies. Met de vent achter de balie was ik gelijk bevriend voor het leven. Des gewenst regelen ze 'n huurauto voor je, voor wel 37 euro pd.

Louis

Onze New Beetle cabrio ziet er weer als nieuw uit nu Cabrio Care deze op vakkundige wijze heeft voorzien van een nieuwe kap. We zijn blij met dit bedrijf, complimenten voor het hele team!

Ramon Stoffer

Een jaar na inbouwen gebeld omdat de module (na een accu-wissel) niks meer doet. Zeer arrogante medewerker die niks voor me wilde doen. Na aandringen gaf hij aan dat het probleem niet zou moeten... Een jaar na inbouwen gebeld omdat de module (na een accu-wissel) niks meer doet. Zeer arrogante medewerker die niks voor me wilde doen. Na aandringen gaf hij aan dat het probleem niet zou moeten kunnen optreden. Verder kon hij niks meer doen. Zeer teleurstellend. Centen binnen, service tot de deurmat.

Reactie Cabrio Care:

Geachte heer Stoffer, het is heel vervelend als er ergens een storing ontstaat in uw cabriokap die u natuurlijk graag verholpen wil hebben. Ik heb u zelf aan de telefoon gehad. Ik begrijp dat u... Geachte heer Stoffer, het is heel vervelend als er ergens een storing ontstaat in uw cabriokap die u natuurlijk graag verholpen wil hebben. Ik heb u zelf aan de telefoon gehad. Ik begrijp dat u gestresst was, en daar hebben wij begrip voor. Het is voor ons ook lastig om in te schatten wat er gebeurd is. Omdat de storing ontstaan is bij de BMW dealer, zoals u vertelde, is de meest logische vraag wat er precies gebeurd is, en vervolgens hoe ik u nu het beste kon helpen. Daarna vroeg ik u om langs te komen als het probleem niet verholpen zou worden, maar toen had u de verbinding al verbroken. Wij geven er de voorkeur aan om met elkaar in gesprek te blijven, u kiest er voor om de verbinding te verbreken en een slechte review te schrijven. Jammer. Marcel Blom

Boudewijn Custers

Van mijn Alfa Romeo 916 Spider wilde het electrische dak niet meer dicht. Na een telefoontje met Cabrio Care kreeg ik het heldere advies om in de accubak even achter de bekleding te kijken. Daar zit... Van mijn Alfa Romeo 916 Spider wilde het electrische dak niet meer dicht. Na een telefoontje met Cabrio Care kreeg ik het heldere advies om in de accubak even achter de bekleding te kijken. Daar zit de electromotor die het sluiten en openen van het dak regelt. Daar met een rubber hamer en stevig tik op geven en het probleem zou moeten zijn opgelost. Zo gezegd, zo gedaan. Probleem inderdaad opgelost. Prachtig dat er via een goede diagnose hulp wordt geboden. Scheelt een hele rit naar Naarden en een hoop geld. Nu nog een een rubber hamer kopen voor in de Spider.

Paul Ockerse

Een heel prettige specialisten die weten waar ze het over hebben servicegericht zijn. Afspraak = afspraak en ze houden je op de hoogte van de stand van zaken.

Al met al een servicegericht...

Al met al een servicegericht en specialist en zeker zou ik ze aanraden bij anderen.