A.h.a. v.d. Bosch

Wat is mijn Mr2 mooi geworden, mooi strak stoffen dak!
Wat is mijn Mr2 mooi geworden, mooi strak stoffen dak!
Alles volgens afspraak, en daarbij water afvoer gratis ontstopt. Super kundig en vriendelijk personeel. Ook duidelijk uitleg hoe je met je nieuwe kap om moet gaan. Ik ben blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen 👍👍👍

Oprins Products

Vandaag met onze Porsche bij dit bedrijf geweest,
om een hardtop te laten plaatsen.
Vandaag met onze Porsche bij dit bedrijf geweest,
om een hardtop te laten plaatsen.
Wow wat een bedrijf.zeer hartelijk ontvangst terwijl het 2 januari is en alle medewerkers druk aan het werk
wij werden op een heel klant vriendelijk geholpen en uitgelegt
alles liep op rolletjes geen haast werk.

Marcel Klomp

Top bedrijf me dak van me ford escort mooi gemaakt ben er erg blij mee 👌

Guy de Meester

Klein bedrijf met een zeer correcte en professionele aanpak !

Nico Kool

Eerder dit jaar een nieuwe kap op onze Z3 laten zetten door Cabrio Care, mooi resultaat, erg vakkundig gedaan, toen er later toch een klein probleempje bij het opvouwen van het achterruit ontstond... Eerder dit jaar een nieuwe kap op onze Z3 laten zetten door Cabrio Care, mooi resultaat, erg vakkundig gedaan, toen er later toch een klein probleempje bij het opvouwen van het achterruit ontstond is dat ook weer keurig opgelost. Gelijktijdig is toen ook gelijk de lekkage bij de linkerdeur gerepareerd. Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf en bevelen Cabrio Care dan ook zeker aan.

Mixed and Augmented

Ik ben fantastisch geholpen!

Ik ben fantastisch geholpen!

Bij het monteren van de nieuwe kap bleek er een productiefoutje in de kap te zitten. Dat wilde Cabriocare niet afleveren. Er werd een huurauto voor mij geregeld en een dag later kon ik mijn auto alsnog ophalen.

Ik vond deze service een spontane waardering waard.

Rob van Bokhoven

Heb order meteen geannuleerd ben benieuwd of ze nu toch gaan verzenden ben immers accoord gegaan.... Slecht rembourskosten worden pas gegeven in de bevestigings mail dat is verboden in nl.
Had echter mogen verwachten dat het kosten plaatje compleet zou zijn dat is verplicht.

Reactie Cabrio Care:

Geachte heer Van Bokhoven,
Vervelend dat u de rembourskosten niet eerder heeft gezien, maar hartelijk dank voor uw opbouwende kritiek! Dit helpt ons om het bestelproces te verbeteren.
De...
Geachte heer Van Bokhoven,
De rembourskosten zijn te zien in ons voorwaardenoverzicht, dat u van te voren kunt inzien, en ook (verplicht) kunt inzien voordat u definitief bestelt. Zodra u aanvinkt dat u deze geaccepteerd heeft mogen wij er van uit gaan dat u alle informatie gelezen heeft. Daar zijn onze voorwaarden kort genoeg voor. Maar om nog duidelijker te zijn, gaan wij binnenkort ook een extra stap in bouwen om, voor het definitief bestellen, nog een overzichtspagina te laten zien tijdens het bestelproces.
De rembourskosten zijn absurd hoog gemaakt door PostNL, en wij overwegen om deze mogelijkheid te schrappen uit de betaalmogelijkheden.
De rembourskosten die wij betalen aan PostNL zijn: Eur 18,35 + Eur 0,77 (bij een bestelling ter grootte van uw oorspronkelijke bestelling), en dat is buiten de extra handlingskosten door de in te vullen formulieren. U ziet hier het kostenoverzicht van PostNL:
Wat kost het?
De kosten voor het versturen van een Betaalservice pakket binnen Nederland hangen af van het formaat en het gewicht van de zending. Daarnaast betaalt u één procent van het bedrag dat de ontvanger bij onze bezorger afrekent.

t/m 2 kg
5 kg
10 kg
20 kg
30 kg
NL
€ 23,20
€ 23,20
U heeft aangegeven uw bestelling te annuleren, en dat respecteren wij natuurlijk.
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Cabrio Care,
Marcel Blom

Harry van Aperloo

ZEER KUNDIG EN ZEER VRIENDELIJK GEHOLPEN !!!
ONZE CABRIO ZIET ER WEER GEWELDIG UIT.
ZEER AAN TE BEVELEN !!

Wim Verkerk

Goed , prettig ontvangst, deskundig

Match Trading

Zeer vriendelijk en deskundig advies, goed geholpen