Machiel Salomons

Zonder enige twijfel zorgt cabriocare voor de beste service in Nederland. Niet alleen hebben ze een prachtige top qualiteit kap geïnstalleerd, maar aarzelde ze geen seconde om na twee jaar gratis... Zonder enige twijfel zorgt cabriocare voor de beste service in Nederland. Niet alleen hebben ze een prachtige top qualiteit kap geïnstalleerd, maar aarzelde ze geen seconde om na twee jaar gratis een kleine reparatie aan de kap te verzorgen. Ik kan iedereen in Nederland en zelf daarbuiten aanraden om van hun diensten gebruik te maken. First Class!

Ed

Nieuwe kap voor mijn gele alfa spider, top service.Na twee dagen ging het raam niet meer open, kon gelijk komen om het probleem op te lossen. Top service, ze staan echt voor je klaar.

Marcel Loomans

Vandaag bij dit bedrijf geweest met de bmw E46.
Kap ging niet meer open of dicht door contactbreuk en achterstallig onderhoud.
Uurtje werk door monteur Pim, deed alles het weer voor een...
Vandaag bij dit bedrijf geweest met de bmw E46.
Kap ging niet meer open of dicht door contactbreuk en achterstallig onderhoud.
Uurtje werk door monteur Pim, deed alles het weer voor een schappelijke prijs.
Vaklieden!
Echte aanrader!

Bert Huging

Saab 9-3 voorzien van een nieuw dak, dak sluit zonder enige piep of kraak en ziet er prachtig en strak uit.
Vriendelijk en professioneel te woord gestaan !

Marcel Gundlach

Top service, goed advies, prijzen zijn uitstekend. Zeker een aanrader! Vriendelijk te woord gestaan. Snel ontvangen!

Monique en Frank

We zijn zeer tevreden over de nieuwe Softtop voor onze C70 Cabrio Classic! Prima pasvorm, prima uitstraling, nette prijs!

Profides Management

C70 begonnen aan tweede jeugd met professioneel geplaatste kap.

Bob Apon

Top service, kap ziet er prachtig uit!

Tienco Meindertsma

Prima service

Floran

Zeer snelle service en vriendelijk personeel!