Jarno Versteeg

Goed geholpen, snelle reacties over mail

Snelle levering, makkelijk contact te leggen

Website vind ik wat middelmatig

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

geen idee

W Bes

Snel overleg

Betrouwbare levering

Warmte platen openhaard

Verboom

Heel goed ruime sortering

Uitlaat van panolux 52 recht naar rond na ca 1 week binnen.

kon alles duidelijk vinden op de website

J Wink

Goede ervaringen

Kennis van zaken betreffende gevraagde product.

N tevreden klant

Zeer goed

Gewoon hoe het hoort te zijn

Hitte bestendig kachelpijp doek

Katrien Maerten

Tevreden klant

correct geleverd artikel, zonder breuk

leveringstermijn

J van zwienen

Goede service snelle levering

Niet

Koen Van Gorp

Bestelling van thermokoppel voor oude gashaard

juiste en vriendelijke communicatie, onmiddellijk een probleem aangeven (moet nog van de leverancier komen)

BARBAS Panolux 65 (en dan) onderdelen. Het probleem van de zoekmachines: Barbas gebruikt die naam en nummer nu voor een houtkachel.

Theo Schoenmakers

Zeer klantvriendelijk bedrijf met een website/-shop die je bij de hand neemt om een keuze te maken uit groot assortiment van mogelijkheden.

goede communicatie met de klant

Ik zou het niet weten

verschillende woorden gebruikt, kwam steeds bij het beoogde onderdeel uit.