Bert Vossen

Correcte behandeling van de bestelling

stipt, contactvriendelijk voor klant

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

A smink

Duidelijke site waar je makkelijk je producten vind.

Snelle verzending

Barbas houtkachel

Frints

Kachel deur besteld

Goede communicatie

Levertijd was heel lang. Ik was in de veronderstelling dat het onderdeel op voorraad lag.

Dary kachel deur

particulier

Zeer goed

snelle bediening

niets

verkoop onderdelen houtkachels

van ginneken

Zeer goed

goede en snelle afhandeling. ook na een eigen meetfout netjes geholpen zonder moeite

kachel

Van Egdom

Snelle leveringhouden

Ruim assortiment

Weet niet8

Duchateau

Snelle en correcte sevice

Snel reageren op e-mail en bestelling

Via fotos gezocht baar barbas messing handgreep en zo op basis vd afbeelding jullie site gevonden

Hans Nieman

Zeer positief

snelle reactie via email en grote flexibiliteit

nvt

Boers

Goed bedrijf om aan te bevelen

Ga zoo door

Heb ik niet

MdeG

Fijne communicatie!

Goede uitleg en communicatie

Artikel was 15 dagen onderweg, na een week nog een bericht had fijn geweest om te weten det het bestelde artikel er aan komt, nu zelf contact opgenomen na 14 dagen.