A-D-F BV

Reeds een paar keer onderdelen van Barbas besteld

vlotte bestelling

Post NL is traag
Wanneer de bestelling geplaatst wordt door een vennootschap, zou een factuur onmiddellijk moeten volgen...

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

fons

Goede informatir

Juiste opgave levering

Gaskachel

Prschel@ziggo.nl

Vandaag besteld morgen in huis

Snelheid

Glas

Coen van Essen

Correcte communicatie en snelle levering

Duidelijke uitleg en maten online

Kraag

Janssen nadine

Ik heb de firma gevonden via internet omdat ik onderdelen nodig had en heb besteld en foto van mn kapot stuk erbij gedaan en paste perfect

10 voor service en levering

Heb alles gevonden

Luc B

Juiste beschrijving van het product. Lage prijs. Snelle verzending. Goede opvolging.

Juiste beschrijving

Verzendkosten!!!!

L.aAriens

Bodem stenen besteld en geleverd gekregen per post. Helaas de afmetingen te klein. Gebeld en besloten langs te gaan met de originele stenen. Er werden direct nieuwe gemaakt. Super.

Service was top

Het telenonische contact zou beter kunnen, maarhet kukte uiteindelijk. Het email contact was gewoon goed en snel.

Barbas bidem steen

marc

Toppie

zeer snelle reactie / antwoord supper

stang rookafvoer

Verschuere Etienne