Albert Lubbinge(particulier)

Heel goed.

Uitstekende en vlotte afhandeling van de vragen en levering artikel.

Klein puntje, ik had nog een opmerking geplaatst bij de opdracht maar die is waarschijnlijk niet gezien.

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

N.v.t.

Rigo Diks

Nette snelle levering

veel artikelen

Alles leveren wat op de afbeelding staat (dus ook bijbehorende
schroeven)

ntv

Sjoerd Meijlink

Goed bedrijf. Helpen je goed en zorgen voor alle informatie. Heel erg blij met de service.

Snelle reacties op mailtjes. Kundige antwoorden en zeer goede service!

Product code

Geerhard De Schacht

Zeer vlot

Ons telefonisch contact was echt klantvriendelijk.

Remplaat

O. Lievens

Fantastisch, Snel een antwoord op mijn vraag. correcte prijs en snel afgehandeld

snel contact en transparantie

doe zo voort !

brandschuif

pvg

Duidelijke zoekmachine voor de onderdelen

Keuze van bezorger

Nvt

Peetroons

Zeer positief en professioneel

Duidelijke website, snelle antwoorden, degelijk materiaal en uitleg !!!

Moest elke websider zo zijn, zou on-line shoppen geen problemen meer hoeven op te leveren. Houden zo en ik beveel u aan voor 100 %

Naam merk met referentie

Sandra

De website is niet overzichtelijk, lijkt sterk verouderd.

Bart

Via website onderdelen besteld, nergens anders verkrijgbaar.

Snelle levering, goed product

Prijs aan de hoge kant

Verloopstuk Barbas kachel

Monique Rinnaert

Vlotte behandeling van de bestelling

goede internetsite, vlotte afhandeling order

houtcassette