Kusters Installatie Techniek

eenvoudig bestellen

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

barbas haard

Oosterveld

Het is even zoeken op de site, maar als je de uitrolmenu's gevonden hebt krijg je ook de prijzen.
Zeer snelle levering

Een artikel gevonden dat ik nergens anders heb gevonden: een gietijzeren smoorklep

Ik vraag me af waarom op mijn laptop slechts de helft van het scherm (in de breedte door de site wordt ingenomen. Hierdoor lijkt alles vrij klein. Maar dit is nauwelijks een nadeel.

kon alles direct vinden, nadatik begrepen had dat je uit het uitrolmenu moet kiezen om verder te komen

Reactie G.M.'t Lam:

Hartelijk dank voor uw positieve review
Wat betreft de indeling op het scherm weten we dat er met sommige browsers wat verkeerd gaat.
Zou u een screenshot willen sturen en met welke browser...
Hartelijk dank voor uw positieve review
Zou u een screenshot willen sturen en met welke browser u werkt?
Want er zullen mogelijk meer klanten zijn die dit probleem ervaren en dat willen we graag oplossen.
Bij voorbaat hartelijk dank
Met vriendelijke groet
C.'t Lam

Elske

Vriendelijk en behulpzaam

Persoonlijk contact

Handvat voor kleine Barbas kachel. Heb nu die voor iets grotere kachel. Het handvat is ook nog om het asbakje te legen en is wat langer, maar werkt wel.

Sebastiaan Opdebeeck

Onlangs 2 maal iets besteld op de site en steeds zeer tevreden van. Duidelijke info, regelmatig extra tips, foto's en productomschrijving. Kortom een aanrader!

De extra tips

Eventueel bij het product rechtstreeks de levertijd erbij zetten.

Steeds alles gevonden

Reactie G.M.'t Lam:

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Uw opmerking over het vermelden van de levertijd is heel moeilijk aan te geven.
Wij krijgen van onze leveranciers dikwijls pas hun levertijd nadat...
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Uw opmerking over het vermelden van de levertijd is heel moeilijk aan te geven.
Wij krijgen van onze leveranciers dikwijls pas hun levertijd nadat wij besteld hebben.

Osch

Correct en komt afspraak na. Vriendelijk en behulpzaam.

Detail op de website

Mogelijk kunt u het assortiment uitbreiden met cv hout gestookte oven stellen?

Barbas, onderdelen,

Peter Pasman

Ik ben blij dat er nog een bedrijf is dat reserveonderdelen verkoopt.

Een goede voorraadlijst

De verzending zou wat sneller kunnen. Het duurde vijf dagen voordat het artikel hier was terwijl het op voorraad was.

Nvt

Reactie G.M.'t Lam:

Hartelijk dank voor uw review
Uw opmerking betreffende de levertijd klopt helemaal.
Hartelijk dank voor uw review
Uw opmerking betreffende de levertijd klopt helemaal.
In de webwinkel is wel vermeld dat wij enkel op maandag en vrijdag versturen, maar dat komt niet zo duidelijk over. Inmiddels hebben we dat ook vermeld bij de verzend opties.
U bestelde op een dinsdag dus werd dit pas vrijdag verstuurt.
Dank voor uw opmerking.
Met vriendelijke groet
C.'t Lam

P van herk

Goed bedrijf vertrouwd bedrijf

Onderdelen voor oudere kachels

In eerste instansie onderdelen in drie dagen binnen,is ruim twee weken geworden.

B. Dol

Terug gebeld, was prettig

?

Daan Griekspoor

Duidelijk

Verzending duurde langer dan werd aangegeven op de website

Nvt

Van Mieghem

Correcte afhandeling

correcte prijsofferte en bij niet voorradig zijn van onderdelen spoedige b estellilng bij fabriek en levering

stoof