Sandra

De website is niet overzichtelijk, lijkt sterk verouderd.

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

Bart

Via website onderdelen besteld, nergens anders verkrijgbaar.

Snelle levering, goed product

Prijs aan de hoge kant

Verloopstuk Barbas kachel

Monique Rinnaert

Vlotte behandeling van de bestelling

goede internetsite, vlotte afhandeling order

houtcassette

Bouwbedrijf BouwFoort

Veel onderdelen op voorraad

Medenden

De webshop kan een opfrisbeurt gebruiken, waardoor deze gebruiksvriendelijker wordt.

N.v.t.

Particulier

Door het vervoer met post NL en geen DHL ervaring

Als het niet op de webshop te leveren is dan vermelden vanwege de levertijd.

Nvt

Muskens

Wat ik nodig had snel geleverd

Geen poespas

Website kan visueel aantrekkelijker, maar functionaliteit is prima.

Nvt

Sebastien

Great company and fantastic packing conditions!

Great care to pack fragile products

N/A

Rymen

Perfect!

Service en levering

Onderdelen Barbas

Vd akker

Netjes te woord gestaan en geholpen. Snelle levering echt een aan rader.

Groot assortiment voor ouderen kachels

Had een schudrooster gezocht maar naar een belletje een artikel nummer gekregen waar ik me verder kon

J.Vink

Uitstekend