Hans Nieman

Zeer positief

snelle reactie via email en grote flexibiliteit

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

nvt

Boers

Goed bedrijf om aan te bevelen

Ga zoo door

Heb ik niet

MdeG

Fijne communicatie!

Goede uitleg en communicatie

Artikel was 15 dagen onderweg, na een week nog een bericht had fijn geweest om te weten det het bestelde artikel er aan komt, nu zelf contact opgenomen na 14 dagen.

Familie Brilman

Telefonisch goed te bereiken en duidelijk over de te verwachten levertijd

wij waren erg tevreden

nvt

hj

aardige telefonische ondersteuning,super snelle verzending en ontvangst

Rozita

Super fijne ervaring met bestelling van onderdelen

Snel bestelling kunnen plaatsen

Website

Ga zo door 👍

Pieter

Super service

Snelle reactie en goede service

geen!

geen problemen mee gehad

J. Herwegh

Goede afbeeldingen van de kachelonderdelen

Ik had het onderdeel niet op stel en sprong nodig, maar toch duurde het 5 dagen terwijl het een brievenbussen was

Ging goed, makkelijk te vinden

Breider

Vriendelijk te woord gestaan