B. Folkertsma

Prima!

Vlotte levering van een onderdeel voor onze Barbas haard.

Geen.

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

Het was een beetje lastig om het onderdeel te vinden op de technische tekening maar het is gelukt dus zo heel erg lastig was het ook weer niet.

JST Multiklus

prima verzorgd

Handgreep houtkachel

jos maas technische service

Via mail besteld

Goed te vinden op de site

nee

Kachel rooster maar dat is ook niet de juiste benaming

Reactie G.M.'t Lam:

Bedankt voor uw review.
Wij voeren u zoekterm gelijk in.

Dieter Vanhoenacker

Aangename, correcte & vlotte afhandeling bestelling !

Responsiviteit, correcte houding.

De webshop interface kan beter/duidelijker maar dit is slechts een klein detail. Het zou gewoon maken dat wat er werkelijk achter schuil gaat als activiteiten/bedrijf nog maar tot hun recht... De webshop interface kan beter/duidelijker maar dit is slechts een klein detail. Het zou gewoon maken dat wat er werkelijk achter schuil gaat als activiteiten/bedrijf nog maar tot hun recht komt/aantrekkelijker is voor consumenten.

Niet van toepassing

E.Grevink

Goede service

Duidelijke website met goede tekeningen van de onderdelen.

Zou ik niet weten.

Barbas eco 700

T

Top!

Veel onderdelen makkelijk te bestellen

Nope

Onderdelen barbas

Chris ellen

Slechte levertijd

Snelle reactie

3 weken op mijn bestelling gewacht,paar keer telefonisch contact gehad bij eerste contact werd mij vertelt dat de order volgende dag werd verzonden,daarna nog 2 weken gewacht ,uiteindelijk nu... 3 weken op mijn bestelling gewacht,paar keer telefonisch contact gehad bij eerste contact werd mij vertelt dat de order volgende dag werd verzonden,daarna nog 2 weken gewacht ,uiteindelijk nu binnen

Reactie G.M.'t Lam:

Bedankt voor uw review.
Helaas worden sommige onderdelen nog weinig gemaakt.
Hierdoor kan de levertijd langer zijn, dan in eerste instantie gedacht wordt.