Dennis van Gijn

In een woord goed. De site kan iets gebruiksvriendelijker maar dat vangen ze telefonisch goed op ook vwb kennis van zaken.

Telefonisch goed en betrouwbaar.

De site verbeteren. Is denk ik toe aan modernisering.

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

Koppelstuk vierkant naar rond.

R. van der Klooster

Prima geregeld

Snelle reactie & levering

De website

Merk haard

Stefaan Barra

Correct en juiste materialen

Voor mij is de werking oké

Wacht tijd, nu is tegenwoordig op veel plaatsen zo.

Martin

Onderdeel gezocht, vlot gevonden en snel besteld.

Onderdeel gezocht, vlot gevonden en snel besteld.

clickson

Fransen

Alles gevonden

Kor Reins

Prima bedrijf, goede service!

Snel en goed antwoord op mijn vragen. Redelijk korte levertijd.

Partikulier

Een goede ervaring snel en correct

John Kurvers

Uitgebreid assortiment met kachelonderdelen, voor een redelijke prijs. Levertijd was wat langer dan vooraf werd aangegeven, maar alles is goed gekomen.

Veel specifieke onderdelen voor verschillende kachel merken

Geen.

Rookgasuitlaat.

Marc V

Correcte levering

Juiste informatie kunt

Geen idee

J.Janssen

Goede ervaring met telefonisch contact

men weet wat je nodig hebt,en een snelle correcte levering

het ligt aan mij ,maar ik wist geen goede raad met de online bestelling , daarom telefonisch besteld

het plaatsen van meerdere artikelen in de winkelwagen