Simone

Ik heb een herinneringsdoos laten maken om als kraamcadeau 🩵👶🏻 te geven. Al snel een proefdruk ontvangen. Na akkoord wordt de doos gemaakt en verstuurd. Contact met Bineke gaat heel soepel en... Ik heb een herinneringsdoos laten maken om als kraamcadeau 🩵👶🏻 te geven. Al snel een proefdruk ontvangen. Na akkoord wordt de doos gemaakt en verstuurd. Contact met Bineke gaat heel soepel en netjes. Heel blij met het resultaat 💯 Bestelling snel ontvangen.

Marjolein

Super blij met de persoonlijke tekendoos. Ziet er erg mooi uit en heb nu al zin om het als kraamcadeau te geven. En snelle levering!

Eline

Prachtige herinneringskist en echo-doosje ontvangen. Ik heb prettig contact gehad met Bineke en snel een proefdruk mogen ontvangen en na goedkeuring vlot opgestuurd.

Ingrid Smith

Herinneringskist besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Communicatie verloopt snel en prettig. Er is goed meegedacht om tot een prachtig resultaat te komen. Levering keurig op tijd. Ik kan By... Herinneringskist besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Communicatie verloopt snel en prettig. Er is goed meegedacht om tot een prachtig resultaat te komen. Levering keurig op tijd. Ik kan By Bineke van harte aanbevelen voor een mooi herinneringscadeau!!

Merel

Ik heb een opbergdoos besteld voor de haaraccessoires van mijn dochter, hij is prachtig, precies zoals op de foto. De service was top, echt heel fijn contact. super bedankt!

Petra

Ik heb voor mijn zus een bestelling gedaan. Een kraamcadeau. M'n zus gebruikt de kist als een soort herinnerings kist. Ze heeft 3 meisjes en elke dochter heeft met haar eigen naam erop, de kist op... Ik heb voor mijn zus een bestelling gedaan. Een kraamcadeau. M'n zus gebruikt de kist als een soort herinnerings kist. Ze heeft 3 meisjes en elke dochter heeft met haar eigen naam erop, de kist op hun kamer staan. Zo leuk, ook voor later.
Snelle service en een mooi product!
Zeker aan te bevelen......

Judith Verhoeven

Een hele mooie herinnering kist laten maken als kraamcadeau. Je krijgt ook eerst een proefdruk wat heel fijn is. Het contact is ook heel persoonlijk, levering was snel en het is een supermooie kist... Een hele mooie herinnering kist laten maken als kraamcadeau. Je krijgt ook eerst een proefdruk wat heel fijn is. Het contact is ook heel persoonlijk, levering was snel en het is een supermooie kist geworden. Echt een aanrader.

Reanne

Herinneringen kist

carel Brands

Leuk contact, goede adviezen, geen broddelwerk, snelle service, efficiënte aanpak, nette verzorgde verpakking. Een memory box waar je echt mee voor de dag kunt komen! Keurig afgewerkte kist.... Leuk contact, goede adviezen, geen broddelwerk, snelle service, efficiënte aanpak, nette verzorgde verpakking. Een memory box waar je echt mee voor de dag kunt komen! Keurig afgewerkte kist. Duidelijk dat Bineke en haar team aanvoelen waar de wens naar uit gaat

Janneke

Op zoek naar een herinneringskist als kraamcadeau voor een collega. Super fijn, snel en persoonlijk contact met als resultaat een prachtige kist! Collega is er super blij mee! Aanrader!