Dina

Heel goede ervaring

Linda

Goede communicatie en mooi product. Snel geleverd. Top!

Mirjam

Helaas het eindresultaat niet zoals gehoopt. In de Fresk rugtas met hertjes vallen twee hertjes met veel wit op de plek van de wit geborduurde naam, waardoor deze nauwelijks te lezen is. Niet de... Helaas het eindresultaat niet zoals gehoopt. In de Fresk rugtas met hertjes vallen twee hertjes met veel wit op de plek van de wit geborduurde naam, waardoor deze nauwelijks te lezen is. Niet de schuld van Bineke, wel heel jammer..

M. de Langen

Wat een fijn bedrijf met een super service waar nog veel bedrijven van kunnen leren!

Wij hadden een mooie gepersonaliseerde beker van Mepal besteld. Toen hij na 3mnd ging lekken contact opgenomen en dit is direct opgepakt. Snelle en persoonlijke communicatie. En binnen een paar dagen hadden we een nieuwe beker!! Mijn dochter weer helemaal blij en trots op haar beker met naam en regenboogkleuren. Nogmaals dank jullie wel 👌

Annemarieke

De derde keer een herinnering kist besteld alle 3 even mooi! Supersnelle service en de uitvoering is erg mooi en netjes!

Lily

Alles ging heel super en in overleg. De kist is heel erg mooi geworden!

Rianne

Vandaag is mijn super mooie herinneringsbox binnengekomen. Op de deksel staat precies het geboortekaartje van Hugo. Ik dacht; dit gaat vast niet lukken, maar het staat er zo mooi op! Helemaal blij... Vandaag is mijn super mooie herinneringsbox binnengekomen. Op de deksel staat precies het geboortekaartje van Hugo. Ik dacht; dit gaat vast niet lukken, maar het staat er zo mooi op! Helemaal blij met het eindproduct. Nu kan ik alle belangrijke spulletjes van mijn kleine man gaan bewaren.

K

2 Herinneringskisten met naam besteld. Hele fijne communicatie en snelle service! Een echte aanrader!

Patricia Eijeriks

Herinneringskist met foto besteld. Supermooi afgedrukt en hele snelle service. Heel blij mee.