K

2 Herinneringskisten met naam besteld. Hele fijne communicatie en snelle service! Een echte aanrader!

Patricia Eijeriks

Herinneringskist met foto besteld. Supermooi afgedrukt en hele snelle service. Heel blij mee.

Eline

Ontzettend goed! Persoonlijk contact en meteen dezelfde avond al een ontwerp ontvangen. Na goedkeuring binnen 2 dagen mijn bewaarbox ontvangen. Het ziet er fantastisch uit!

Marsha

Snel, vriendelijke en mooi product

Mirjam

3 jaar geleden voor het eerst een box besteld. Hiermee super blij.
3 jaar geleden voor het eerst een box besteld. Hiermee super blij.
Nu nogmaals een super snelle reactie na het doen van een aanvraag. Voorbeeld van de box werd gelijk dezelfde avond nog gestuurd.
Box werd gelijk de volgende ochtend gemaakt en verzonden. :) we zijn erg tevreden over het resultaat.
Dank !!

Dirjam

Prachtige herinneringskist 🥰

Prachtige herinneringskist 🥰

Heel veel verschillende leuke ideeën, super lief geholpen, voorbeelden ontvangen met de namen dezelfde dag nog heel fijn om zo het voorbeeld te kunnen zien. Zou het zeker aanraden bij iedereen, super kwaliteit en de ouders waren superblij met het cadeau!

Alie Huitema

Heel kort nadat ik de bestelling had geplaatst, reageerde Bineke via Whatsapp dat ze al een proefdruk had gemaakt. En dat terwijl het zaterdag was! Ik vond het heel fijn dat Bineke me telkens op de... Heel kort nadat ik de bestelling had geplaatst, reageerde Bineke via Whatsapp dat ze al een proefdruk had gemaakt. En dat terwijl het zaterdag was! Ik vond het heel fijn dat Bineke me telkens op de hoogte hield van de volgende stap in het maak- en verzendtraject. De levering ging supersnel. En mijn bestelling zag er prachtig uit. Bineke heeft zoveel oog voor detail. Zo was de tape waarmee de verzenddoos was vastgemaakt nèt weer even anders dan de doorsnee bruine tape van andere pakketjes. Zo leuk!

Evelien

Nadat we de bestelling geplaatst hadden reageerde Bineke diezelfde dag nog met een proefdruk. We wilden de proefdruk twee keer aanpassen, dat was geen probleem en zo geregeld. Levering ging ook... Nadat we de bestelling geplaatst hadden reageerde Bineke diezelfde dag nog met een proefdruk. We wilden de proefdruk twee keer aanpassen, dat was geen probleem en zo geregeld. Levering ging ook super snel en goed. We denken dat we iemand heel blij gaan maken met dit cadeau!

Iris

Top! Fijne communicatie, snelle levering en mooie producten. Al een paar keer een herinneringskist besteld voor carnaval en zelf een ontvangen, nog nooit teleurgesteld!