Evelien

Nadat we de bestelling geplaatst hadden reageerde Bineke diezelfde dag nog met een proefdruk. We wilden de proefdruk twee keer aanpassen, dat was geen probleem en zo geregeld. Levering ging ook... Nadat we de bestelling geplaatst hadden reageerde Bineke diezelfde dag nog met een proefdruk. We wilden de proefdruk twee keer aanpassen, dat was geen probleem en zo geregeld. Levering ging ook super snel en goed. We denken dat we iemand heel blij gaan maken met dit cadeau!

Iris

Top! Fijne communicatie, snelle levering en mooie producten. Al een paar keer een herinneringskist besteld voor carnaval en zelf een ontvangen, nog nooit teleurgesteld!

Yentl

Na contact gehad te hebben over een verzoek die ik had werden de boxen direct verzonden. En heb ik ze een dag later al binnen gekregen! Ontzettend goeie service met een warm hart. Nogmaals bedankt... Na contact gehad te hebben over een verzoek die ik had werden de boxen direct verzonden. En heb ik ze een dag later al binnen gekregen! Ontzettend goeie service met een warm hart. Nogmaals bedankt voor de extra moeite die je erin hebt gestopt ze zijn prachtig geworden.

Marit

Ik heb een herinneringskist gekocht voor het gedenken van mijn vader. Erg mooi geworden en het was fijn dat alles goed overlegd werd en snel verzonden werd. Het is een kist om heel lang te bewaren... Ik heb een herinneringskist gekocht voor het gedenken van mijn vader. Erg mooi geworden en het was fijn dat alles goed overlegd werd en snel verzonden werd. Het is een kist om heel lang te bewaren zodat mijn vader toch nog een beetje bij me is.

Monique

Geweldige service. Nu voor 2e keer een Fresk weekendtas besteld. Kwaliteit is erg mooi; de 1e ontvanger gebruikt de tas dagelijks voor naar de kinderopvang. Helaas was ik de laatste keer wat aan de... Geweldige service. Nu voor 2e keer een Fresk weekendtas besteld. Kwaliteit is erg mooi; de 1e ontvanger gebruikt de tas dagelijks voor naar de kinderopvang. Helaas was ik de laatste keer wat aan de late kant, maar dankzij de geweldige service heb ik het op tijd binnen!

Willemijn van Duijn

Een hele mooie herinneringskist gekocht voor onze dochter! Erg fijne communicatie, ik werd via de app op de hoogte gesteld met een proefdruk en het was snel bezorgd! Heel erg bedankt, ga zo door!

Celeste

Zeer goed en heel snel verzonden. Het ziet er prachtig uit!

MK

Duur maar geen kwaliteit.

Reactie By Bineke:

Hoi Mine, super vervelend dat je Mepal drinkfles lekte! Niets zo irritant als een natte rugzak. De Mepal drinkflessen zijn als lekvrij. We hebben je daarom een nieuwe drinkfles opgestuurd als... Hoi Mine, super vervelend dat je Mepal drinkfles lekte! Niets zo irritant als een natte rugzak. De Mepal drinkflessen zijn als lekvrij. We hebben je daarom een nieuwe drinkfles opgestuurd als garantie. Jammer dat je een negatieve recensie hebt achtergelaten zonder onze reactie af te wachten, want er is altijd overal een oplossing voor. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je nieuwe Mepal drinkfles. Liefs, Bineke

Suzanne

Twee keer besteld en twee keer heel tevreden. Bestaande ontwerpen van de site kunnen helemaal naar wens worden aangepast. Het contact is snel, vriendelijk en ook mijn bestellingen waren snel in huis... Twee keer besteld en twee keer heel tevreden. Bestaande ontwerpen van de site kunnen helemaal naar wens worden aangepast. Het contact is snel, vriendelijk en ook mijn bestellingen waren snel in huis en prachtig geworden. Fijn om speciale herinneringen in te bewaren.

Simone

Een mooie herinneringskist besteld bij Bineke met een eigen ontwerp. Het contact verliep vlot, prettig en persoonlijk. Pas nadat ik tevreden was met het definitieve ontwerp werd de kist gemaakt. Ik... Een mooie herinneringskist besteld bij Bineke met een eigen ontwerp. Het contact verliep vlot, prettig en persoonlijk. Pas nadat ik tevreden was met het definitieve ontwerp werd de kist gemaakt. Ik vind het heel mooi geworden, precies zoals ik het in gedachten had. Dank je wel!