Sharona

Een geboorte kist met afdruk van het geboortekaartje besteld, Ik wilde hem iets aangepast hebben en met het snelle contact via whatsapp de proefdruk al gauw helemaal naar wens! En hij is prachtig!... Een geboorte kist met afdruk van het geboortekaartje besteld, Ik wilde hem iets aangepast hebben en met het snelle contact via whatsapp de proefdruk al gauw helemaal naar wens! En hij is prachtig! Snelle levering

Christien

Na een prettig contact en snelle levering een hele mooie memory box ontvangen. Een aanrader!
Christien

Chantal

Heel fijn en makkelijk contact als je vragen hebt. Hele snelle levering en mooie producten.

LV

Fijn contact en snelle levering! Prachtige herinneringskist.

Lisa Munteanu

Geweldige herinneringskisten,
Heel vriendelijk, kan alle vragen stellen als iets niet duidelijk is.
Kinderen zijn er ook erg blij mee!
Zou het zeker aanraden! Mooi resultaat 🥰😍 Geweldige herinneringskisten,
Heel vriendelijk, kan alle vragen stellen als iets niet duidelijk is.
Kinderen zijn er ook erg blij mee!
Zou het zeker aanraden! Mooi resultaat 🥰😍
Een blijvende bijzondere herinnering voor het leven! Met dank aan Bineke

Ami B.

We hebben dit keer onze tweede herinneringskist besteld By Bineke. Nu voor onze tweede dochter op basis van het geboortekaartje. Het is een prachtig resultaat geworden dankzij de fijne en vooral... We hebben dit keer onze tweede herinneringskist besteld By Bineke. Nu voor onze tweede dochter op basis van het geboortekaartje. Het is een prachtig resultaat geworden dankzij de fijne en vooral behulpzame service van Bineke.

Ingrid Smith/Cordaan

Houten boek kistje besteld, erg mooi. Prettige communicatie en snelle levering. Zeer aan te bevelen voor leuke en originele persoonlijke geschenken.

Jenny Schouten-Sterk

Prachtige handgemaakte items om jaren van te genieten.

Marloes

Heel fijn contact en super service! Daarnaast zijn de producten ook erg mooi dus ik raad By Bineke zeker aan!

Kerstin

Ik heb meerdere producten bij ‘By Bineke’ besteld. Naast dat het resultaat er fantastisch uit ziet, is de service top en raad ik het mijn vriendinnen en bekenden aan! Leuke producten voor jezelf,... Ik heb meerdere producten bij ‘By Bineke’ besteld. Naast dat het resultaat er fantastisch uit ziet, is de service top en raad ik het mijn vriendinnen en bekenden aan! Leuke producten voor jezelf, kinderen en leuk om te geven :-)