Suzanne

Twee keer besteld en twee keer heel tevreden. Bestaande ontwerpen van de site kunnen helemaal naar wens worden aangepast. Het contact is snel, vriendelijk en ook mijn bestellingen waren snel in huis... Twee keer besteld en twee keer heel tevreden. Bestaande ontwerpen van de site kunnen helemaal naar wens worden aangepast. Het contact is snel, vriendelijk en ook mijn bestellingen waren snel in huis en prachtig geworden. Fijn om speciale herinneringen in te bewaren.

Simone

Een mooie herinneringskist besteld bij Bineke met een eigen ontwerp. Het contact verliep vlot, prettig en persoonlijk. Pas nadat ik tevreden was met het definitieve ontwerp werd de kist gemaakt. Ik... Een mooie herinneringskist besteld bij Bineke met een eigen ontwerp. Het contact verliep vlot, prettig en persoonlijk. Pas nadat ik tevreden was met het definitieve ontwerp werd de kist gemaakt. Ik vind het heel mooi geworden, precies zoals ik het in gedachten had. Dank je wel!

Minke

Een hele fijne ervaring! Er wordt gelijk mee gedacht en gekeken naar de mogelijkheden. Een super fijne maar ook snelle service, echt heel fijn!

Fleur

Wat een super service! Snel antwoord via WhatsApp. Ze heeft ons ook geholpen om het ontwerp naar onze wens te maken.
De kist is helemaal naar onze zin en zijn er super blij mee. Hele snelle...
De kist is helemaal naar onze zin en zijn er super blij mee. Hele snelle levering.

Natasja

Direct na het bestellen op 1 januari, kreeg ik al een appje met de proefdrukken voor de herinnerings kisten. 3 januari was mijn bestelling al geleverd, en het is prachtig geworden.

SF

Twee prachtige herinneringskisten besteld. Lastige kleuren, maar het komt precies overeen op de kisten. Fijn contact met Bineke via whatsapp over de digitale bestanden en de proefdruk. Heel erg... Twee prachtige herinneringskisten besteld. Lastige kleuren, maar het komt precies overeen op de kisten. Fijn contact met Bineke via whatsapp over de digitale bestanden en de proefdruk. Heel erg tevreden!

Susan

Erg goed. Makkelijk contact via insta of whatsapp, snel schakelen over de proefdruk en een snelle levering. Inmiddels drie maxi herinneringskisten besteld en elke keer erg tevreden over het... Erg goed. Makkelijk contact via insta of whatsapp, snel schakelen over de proefdruk en een snelle levering. Inmiddels drie maxi herinneringskisten besteld en elke keer erg tevreden over het resultaat.

Hilde

We hebben een maxi herinneringskist laten maken om de spulletjes van onze pasgeboren zoon in te bewaren. Heel snel contact via whatsapp om alles helemaal op maat te laten maken, en de kist was... We hebben een maxi herinneringskist laten maken om de spulletjes van onze pasgeboren zoon in te bewaren. Heel snel contact via whatsapp om alles helemaal op maat te laten maken, en de kist was razendsnel in huis. Ontzettend blij mee!!

Yvonne

Hier is een meisje van 4 ontzettend blij met de make-up kist met spiegel! Ze heeft de Souza make-up aftelkalender erbij, dus iedere dag belandt er weer iets in de kist :) Mama is dan ook blij, want... Hier is een meisje van 4 ontzettend blij met de make-up kist met spiegel! Ze heeft de Souza make-up aftelkalender erbij, dus iedere dag belandt er weer iets in de kist :) Mama is dan ook blij, want het is meteen mooi opgeruimd.

M.d. Leuw

Zeer snelle levering van Herinneringskist. Ziet er mooi uit en ook fijn dat er eerst een proefdruk wordt gestuurd zodat je kan kijken of het wordt zoals jij wilt