Aniek

Behulpzaam, mooi product en een echte aanrader!

Beau Jansen

Fijne en snelle communicatie en een prachtig kraamcadeau. Heel erg bedankt, ik kom zeker terug!

Danielle Evers

Ik kreeg het kraam wensen lijstje te laat binnen maar door even persoonlijk contact met Bineke te hebben gehad is het allemaal toch gelukt het persoonlijke cadeau op tijd binnen te krijgen. En de... Ik kreeg het kraam wensen lijstje te laat binnen maar door even persoonlijk contact met Bineke te hebben gehad is het allemaal toch gelukt het persoonlijke cadeau op tijd binnen te krijgen. En de doos voor de haarspulletjes stond immers op nummer één op de lijst. Kortom de Mama en ik allebei erg blij. Nogmaals dank!!

E

Voor de tweede keer iets besteld en erg tevreden over de service! Bineke denkt mee op maat van de klant en heeft een persoonlijke aanpak. Ze staat open voor creatieve uitdagingen. Oprecht met liefde... Voor de tweede keer iets besteld en erg tevreden over de service! Bineke denkt mee op maat van de klant en heeft een persoonlijke aanpak. Ze staat open voor creatieve uitdagingen. Oprecht met liefde gemaakt. 😉👍

Tanneke en Bert Scholten

Supermooi rugzakje ontvangen kwalitatief ziet ie er top uit. Snelle levering ondanks bestelling op vrijdagavond gedaan

Lisette

Wat een prachtige herinneringskist en fijn/snel contact!

Anouk Eilers

Hele toffe tas besteld voor onze Keet! Uiteraard met naam. Erg spannend om de tas al mee naar t ziekenhuis te nemen toen ze nog geboren moest worden. Hihi, ons geheimpje. Hele fijne tas! Fijn... Hele toffe tas besteld voor onze Keet! Uiteraard met naam. Erg spannend om de tas al mee naar t ziekenhuis te nemen toen ze nog geboren moest worden. Hihi, ons geheimpje. Hele fijne tas! Fijn formaat, fijn materiaal. Aanradertje!

Amy van den Brink

Fantastisch

Eelkje

Ontzettend blij met de mooie herinneringsboxen en kaartjeshouders voor mijn tweeling. Prachtig gemaakt!

Michelle

(O.a) Mooie houten kist met foto en naam ontvangen. Echt heel erg mooi! Degelijke kwaliteit, mooi afgewerkt. Ook supersnel ontvangen. Ga hierin alles voor ons zoontje bewaren voor later. Echt... (O.a) Mooie houten kist met foto en naam ontvangen. Echt heel erg mooi! Degelijke kwaliteit, mooi afgewerkt. Ook supersnel ontvangen. Ga hierin alles voor ons zoontje bewaren voor later. Echt aanrader!