Ellen

Wat fijn om zo persoonlijk te communiceren! Bineke doet er alles aan om tevreden een mooi product te leveren. Doordat ze een proefdruk stuurt (ik heb een theedoos met foto besteld) word je... Wat fijn om zo persoonlijk te communiceren! Bineke doet er alles aan om tevreden een mooi product te leveren. Doordat ze een proefdruk stuurt (ik heb een theedoos met foto besteld) word je meegenomen in het proces en kan je eventueel om een aanpassing vragen. De theedoos is snel geleverd en het resultaat is mooi! Ik ben er blij mee en ik verwacht dat de ontvanger dat ook zal zijn.

Joricke

Prachtige spullen en supersnel geleverd. Heel blij mee!

Jantine

Hele fijne en snelle communicatie. En ik was heel blij met het eind resultaat.

R. Rouwhof

Hele positieve ervaring! Al vaker iets besteld maar bij de laatste bestelling was er iets niet helemaal goed, 1 letter was niet goed geborduurd. Ze hebben dit super opgelost en binnen 2 dagen had ik... Hele positieve ervaring! Al vaker iets besteld maar bij de laatste bestelling was er iets niet helemaal goed, 1 letter was niet goed geborduurd. Ze hebben dit super opgelost en binnen 2 dagen had ik de tas (met goede letter) al weer in huis. Top service!

Janet

Ontzettend mooie herinneringskist ontvangen! Na het bestellen kreeg ik super snel een berichtje met de proefdruk.
Heel tevreden over By Bineke, zeker aan te raden.

Sharyssa Menzen

Super snelle service, heel mooi product! Last minute iets nodig, via de contact knop contact gezocht en kreeg vrijwel direct een reactie. De normale levertijd was 3-5 werkdagen alleen ze heeft me... Super snelle service, heel mooi product! Last minute iets nodig, via de contact knop contact gezocht en kreeg vrijwel direct een reactie. De normale levertijd was 3-5 werkdagen alleen ze heeft me heel fijn geholpen door het de volgende dag al te verzenden. Ook was alles heel netjes ingepakt en het product onwijs mooi gemaakt. Dus zou hier zeker opnieuw iets kopen en het aanraden bij anderen. Nogmaals bedankt!

Vaneker

Super snelle levering, goede communicatie. Top!

Jorine

Mega gave herinneringsbox met foto van onze dochter ontvangen! Maakt de box echt extra persoonlijk. Snel geleverd en hele fijne communicatie! Echte aanrader!

Ellen Dijk

Ik twijfelde tussen 2 tassen om te bestellen en werd hierin goed geholpen! Ook het naderhand toevoegen van een ander product was geen probleem! Super snelle levering en erg leuk contact!

Claudia de Vaan

Ik heb inmiddels 4 mooie herinneringskisten besteld en ze zijn allemaal even mooi. Heel fijn dat je een proefdruk krijgt en dat je daarna nog aanpassingen kunt doen. Er wordt meegedacht wat een... Ik heb inmiddels 4 mooie herinneringskisten besteld en ze zijn allemaal even mooi. Heel fijn dat je een proefdruk krijgt en dat je daarna nog aanpassingen kunt doen. Er wordt meegedacht wat een betere optie of als je een vraag hebt. Fijn en snel contact via whatsapp. Zeker de moeite waard!!