Claudia de Vaan

Ik heb inmiddels 4 mooie herinneringskisten besteld en ze zijn allemaal even mooi. Heel fijn dat je een proefdruk krijgt en dat je daarna nog aanpassingen kunt doen. Er wordt meegedacht wat een... Ik heb inmiddels 4 mooie herinneringskisten besteld en ze zijn allemaal even mooi. Heel fijn dat je een proefdruk krijgt en dat je daarna nog aanpassingen kunt doen. Er wordt meegedacht wat een betere optie of als je een vraag hebt. Fijn en snel contact via whatsapp. Zeker de moeite waard!!

Lie

Via de WhatsApp super snel een reactie mogen ontvangen op mijn vraag. Naast het uitgebreide en zeer leuke aanbod, is het uitpakken van je bestelling ook een feestje 😊

Charell

Erg fijn en snel

Geneva Menke

Super fijn en persoonlijk geholpen door By Bineke! Mega blij met mijn mooie herinneringskist!

Thari Kuijd

By Bineke heeft echt super leuke spullen. Goede, snelle en fijne communicatie als je vragen hebt en ook erg snelle bezorging. En niet te vergeten super goede kwaliteit!

MBM

Prachtige herinneringskist met geboortekaartje erop. Veel mooier dan verwacht! Snelle service en altijd super vriendelijke reactie. Dikke aanrader voor een mooi en blijvend product.

Merel Stolk

Super mooie herinneringen kist besteld van onze zoon zijn geboorte kaartje. Super fijne en snelle service!! Ik zou zo weer wat bestellen!!

Manon Dreesen

Zooo blij met de herinneringskist met geboortekaartje voor mijn zoontje en kistje voor mijn echo’s! Echt heel mooi geworden. En snelle levering!

Elise

Super leuke tassen en lunchtrommeltjes besteld. Goede communicatie en snel geleverd. Heel erg tevreden! Echt een aanrader

Franny Bakker

Ontzettend blij met de mooie herinnerings kist voor mijn dochtertje!
Snelle verzending en goed verpakt.