Janet

Deze week de 3e bestelling gedaan in 2 jaar tijd. En wederom weer TOP gegaan. Reageren snel, eerst een concept ontvangen via WhatsApp, snelle levering en goede kwaliteit. Echt een aanrader!

Stichting Marketing Enkhuizen

In alle opzichten super! Goede service, fijn contact, snelle levering, stijlvol ingepakt en een prachtig product!

Frederique

Heel blij mee! Last minute rugzal gepersonaliseerd en besteld! Top!! Echt een aanrader!

Charmain Rijntjes

Super, snel geregeld, op tijd thuis belangrijkste.

Kim

Ik heb een prachtige herinneringen kist ontvangen. Snel bericht met een proefdruk en snelle levering. Heel erg blij mee♡

Astrid

Het was een heel fijn contact via Whatsapp met Bineke.
De herinneringskist met foto’s heel mooi gedaan en snel geleverd. Zoals ze zegt met liefde gemaakt en dat voel je!
Ook tof dat ze...
Het was een heel fijn contact via Whatsapp met Bineke.
Ook tof dat ze eerst een proefdruk door stuurt.
Ben er blij mee en kan niet wachten om ze af te geven.
Dank je wel!

Rebecca

Heel mooi kistje gekregen, leuk contact en snelle levering. Heel blij mee!

Evie D

Leuk contact, snelle service. Belangrijkste van alles: Super leuke spullen, mooie kwaliteit en ook nog eens gepersonaliseerd. Wij zijn er heel erg blij mee.

Inge

Ik was last minute op zoek naar een nieuwe brood trommel voor mijn dochter. Via via kwam ik bij Bineke terecht. Er stond 3 tot 5 werkdagen voor de levering, maar de volgende dag werd het pakketje al... Ik was last minute op zoek naar een nieuwe brood trommel voor mijn dochter. Via via kwam ik bij Bineke terecht. Er stond 3 tot 5 werkdagen voor de levering, maar de volgende dag werd het pakketje al bezorgd. Top service! Echt een aanrader

Sabine Klaver

Voor mijn zusje een mooie herinneringskist besteld bij by bineke.
Goede service, volgende dag al proefdruk via WhatsApp en 2 dagen later de bestelling al in huis.
Persoonlijk en goede...
Voor mijn zusje een mooie herinneringskist besteld bij by bineke.
Persoonlijk en goede service!!